2.

2K 113 7
                                    

Ich dom sa jej páčil, cítila z neho domov a skutočnú lásku. Ako zistila, Nala bola ich obrovská perzská mačka, ktorá bola väčšia ako niektoré psy na ulici. Nala bola šedo bielej farby a úplná flegmoška.
,,Chceš kávu alebo čaj?" ponúkne jej Marek a pozerá do jej očí. ,,Čaj ťa poprosím," odpovie mu Barbara, sťahujúc si gumičku z ruky s úmyslom spraviť si vysoký vrkoč. Marek sa ňu otočí, pretože jej chce niečo povedať, ale zamrazí sa a sleduje jej krk. Ona na neho nechápavo pozerá, nevie čo sa deje. Podíde k nej bližšie, pomaly sa dotkne tých fľakov po cucflekoch a ona sykne. Je vytočený, pretože to nie sú cucfleky ale krvavé, fialovo-modré modriny a silné otlačky zubov. Jemne jej chytí zápästie a zavedie ju do kúpeľne pred zrkadlo. Barbara sa zdesene pozerá na svoj odraz a hlavne tie vraj symboly lásky. Ruku si priloží na pery, je zhrozená a má chuť plakať. ,,To ten spolužiak?" položí jej Marek otázku a odchádza do kuchyne po ľad. Nikdy nemal rád takýchto debilov, ktorí vždy vedeli využiť situáciu ak sa nejaké dievča opilo. ,,A-asi áno," vyhabká zo seba odpoveď a ešte viac zahanbene na neho hľadí. On jej do utierky zabalí kocky ľadu a priloží ku krku. Chladí ju to, ale nenamieta. Je totálne znechutená sama sebou, že sa tak strašne opila a teraz si nič nepamätá. Spomenula si raz na jedno písanie s Marekom, pri ktorom jej hovoril o Diane, keď bola opitá. ,,Teraz si prídem ako Diana," povie a sklopí pohľad. Nemôže vidieť ako sa on tvári, ale jeho hlas v sebe nesie akúsi námietku. ,,Ty máš od Diany ďaleko. Ona pila a brala drogy vedome a Ty si sa stala spolužiakovou obeťou. Diana to vždy vedela využiť vo svoju príležitosť, jednoducho vie ako na chlapov či už psychicky alebo fyzicky, preto sa s ňou neporovnávaj. Narozdiel od nej neberieš svoje telo ako materiál a nástroj na dosiahnutie cieľov. Vieš si vážiť samu seba a to sa mi na tebe páči." Dokonale ju oberie o slová, ktoré si nachystala.
~
No ale Marek, ty vieš byť aj romantik :D čo hovoríte na toto pokračovanie príbehu? Mne sa viac pozdáva toto, ako tie správy predtým, ale aj tie boli na niečo dobre :)

Nočné návštevy ✅Where stories live. Discover now