10.

1.7K 93 9
                                    

Barbara má zajtra prijímacie skúšky a je trochu nervózna, pretože sa obáva, že ich nespraví. S Marekom nebola pár dní, lebo toho mal v práci ozaj veľa a vracal sa domov vždy unavený a tak ho nechcela ešte viac zaťažovať.
Stretneme sa dnes? potrebujem ťa už vidieť
Jeho správa jej prinesie do líc červenú farbu a hneď odpisuje.
Jasné a kde? :)
Aj keby sa spolu vozili len na aute i to by jej postačilo, hlavne, aby bola s ním a dobil ju energiou.
Marek sedí pri jedálenskom stole a rozpráva sa so svojou mamou. ,,Marek, čo máš na pláne večer?" opýta sa ho jeho mama. Ale vidí na nej, že sa to nepýta len tak. ,,Pôjdem asi za kamarátom na aute," odpovie jej a tým kamarátom myslí Baju, ktorá mu už naozaj chýba a chce byť s ňou. Odvtedy čo sa spolu vyspali to potreboval stále a musel byť v nej za každú cenu. ,,Tak toho kamaráta si zavolaj sem." Skoro sa zadrhne kofolou, ktorú pije, pretože jeho mama ho asi odhalila. ,,Ideme Znovu ku starkým a odtiaľ na víkend do wellnesu. Idú aj susedia takže budeš mať tri dni voľný dom," vysvetlí mu jeho matka, žmurkajúc a odchadzajúc z miestnosti. Nevie, či má byť rád, že má úplne voľný dom, alebo to, že jeho mama si určit myslí, že má priateľku, ale Baja ňou nie je a ich "vzťah" nemá pomenovanie.
Prídem po teba na stanicu, potom ti poviem viac :)
Obsahuje správa, ktorú jej odošle a ide do sprchy.
~
Bože ja absolútne nič nestihám :D škola je smrť a brigáda s tým spojená ešte viac...joj opäť mi veci nevychádzajú tak, ako chcem... ❤️ ďakujem za podporu

Nočné návštevy ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora