3.

2K 114 4
                                    

Ležia na gauči v obývačke, Nala im robí spoločnosť a sledujú nejaký film. Obaja sa moc nesústredia a neustále menia témy na rozhovor. ,,Ver tomu, že som v scrabble lepšia než ty, hneď ťa natriem," prednesie bojovne a vyzerá už trochu lepšie. Marek jej uvaril provizórny vývar - hovädzí bujón s tenkými rezancami a mrkvou. Chutilo jej to a povzbudilo, cítila sa silnejšia a žalúdok ju už tak nebolel. Marek nadvihne jedno obočie a lišiacky sa usmeje so zámerom ju vyprovokovať a vyhrať stávku. ,,Stavíme sa?" navrhne jej a čaká len pozitívnu reakciu.
O desať minút sedia pri jedálenskom stole a navzájom sa prepaľujú pohľadmi, ktoré naznačujú, že každý z nich je skvelý. Začína prvá, ale podarí sa jej vytvoriť len slovo alebo, vidí jeho trúfajúci pohľad a je lepší. Stále sa pretekajú, až majú skoro plnú dosku na hranie a nastáva situáciu kto z koho. Marek zvíťazí o dva body a Barbara je zprvu mrzutá, lebo musí splniť stávku, ale keď vidí jeho úsmev tak ju to prejde. ,,Takže Bajka Fajka?" začne a rozmýšľa nad stávkou. ,,Pobozkaj ma," dokončí vo flegmatickej tónine a neverí, že bude schopná to spraviť. Najskôr sa ona hanbí, ale teraz má povolenie okúsiť jeho pery a chce mu dokázať, že nie je také neohrabané dievča, ktoré má len veľké reči. ,,Dobre," odpovie mu jednoducho a než sa Marek stihne spamätať, Baja sa už nakláňa cez masívny stôl a dáva mu bozk. Najskôr taký ľahký s úplne jemným dotykom, ale páči sa jej to spojenie a vsaje jeho spodný vankúšik, držiac jeho tvár v oboch rukách a tlačiac viac k sebe. Nevie, kde sa to v nej berie, ale bozkávanie s ním vyvoláva v jej brušku malé chvenie. Ani Marek nezaľáha a chce ju mať bližšie pri sebe, no ich stôl mu to nedovoľuje a nevie ako vyriešiť túto situáciu.
~
Trošku s oneskorením pridávam novú časť, ale škola mi to trošku komplikuje :) ďakujem krásne za 6. miesto v kategórii Short story ❤️ ste skvelé

Nočné návštevy ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora