9.

1.7K 96 8
                                    

Celú noc sa oddávajú vášni a dravému sexu a podarí sa im zaspať okolo tretej nadránom. Obaja sú unavení, ale zároveň plní energie a šťastia. Barbara už dlho nebola taká nadšená ako teraz a čuduje sa samej sebe, že odmietala stretnutia s Marekom tak dlho, lebo to čo spolu robili prekonalo všetky očakávania, ktoré mala.  Zo zvyku si Marek privinie Baju chrbtom k sebe. Cíti takú nutnosť, aby to urobil a jej to nevadí. Čas, ktorý trávi s Marekom sa jej veľmi páči a dodáva jej ohromne veľa optimizmu a elánu. ,,Ako dlho si nemala sex?" položí jej do ticha otázku a nedočkavo čaká na odpoveď. ,,Skoro dva roky," prizná mu a pri spomienke na ich nedávny spoločný akt sa jej tam dole všetko chvie. ,,Ako si to dokázala tak dlho vydržať?" Je zvedavý, pretože s ním stvárala veci, za ktoré by sa nehanbila ani známa pornoherečka a úspešne to v sebe potláčala. Otočí svoje telo čelom k nemu a v tme sa snaží sledovať jeho oči. ,,Nejako som si to neuvedomovala kým si sa neobjavil ty s tvojimi rukami a fotkami, ktoré vo mne prebudili neslušné myšlienky," vysvetlí mu a tŕpne, či mu nepovedala až priveľa. Marek je na seba hrdý a dodá mu to hromadu sebavedomia, preto prstom prechádza po jej odhalenom dekolte a odsúva z nej prikrývku, aby mohol zahliadnuť aspoň obrysy jej plných pŕs. Barbara privrie oči a naplno si užíva jeho dotyk. Dajú si ďalšie kolo a obom je nad slnko najsnejšie, že toto nie je ich posledná noc a budú sa ďalej oddávať perverzným výrazom, dotykom a dlhým nociam, ktoré budú zapĺňať ich prázdne miesta.
~
Ozývam sa skoro po týždni, ale mala som toho naozaj veľa a ešte stále aj mám, ale dnes sa pokúsim ešte o jednu časť tak neskoršie zhruba po tej desiatej hodine, snáď sa zadarí...❤️ ďakujem za tisíc hlasov! Je to pre mňa skvelé číslo. Ak sa chcete dočítať niečo viac o WP a mojom vyjadrení, ktoré je tam tiež kliknite http://gaudeo.sk/wattpad/

Nočné návštevy ✅Where stories live. Discover now