14.

1.6K 97 6
                                    

Večer ju Marek unavenú v polospánku odnesie do svojej postele. To čo teraz predvádzali dole v saune bolo naozaj silné a bláznivé. Ešte nikdy si tak sex neužil ako teraz, je rád, že ho napadlo niečo také iné, nové, niečo čo ešte ani jeden z nich neskúsil. Nahú ju prikryje perinou a ľahne si vedľa nej. Nastaví budík skoro ráno, aby sa stihli bez problémov nachystať a stihnúť vlak. Je rovnako zničený a preto hneď zaspí, ale s čudným pocitom, že dnes sa z jeho strany voči nej niečo zmenilo a to sa mu vôbec nepáči.

Ráno stíhajú všetko bez problémov a vo vlaku pozerajú film a cesta naštastie netrvá dlho. Kým je Barbara na skúške on sa prechádza po meste a hľadá dobrý obchod s teniskami, pretože si chce kúpiť nové. Po asi dvoch hodinách mu napíše správu, že už skončila. Tak sa vráti naspäť za ňou a idú na spoločný obed.
,,Nemám z toho dobrý pocit," hromží Baja a vyzerá naozaj smutná. Marek sa ju snaží upokojiť, ale nevie ako. ,,Neboj sa, určite si to spravila, veď si sa učila."
Keď sa naobedujú ešte behajú po obchodoch, pri jednom ho Baja chytí za ruku a potiahne dovnútra. To v ňom vyvolá protichodné pocity, lebo ten dotyk sa mu páči, ale vadí mu to, že sa mu to páči. Začína v ňom vzbudzovať niečo čo nechcel a myslí, že je to skôr v jeho prípade ako jej.
~

20 dní od poslednej, no hanba mi, ale škola je ničiteľ, chcem to rýchlo dopísať uvidím ako mi to pôjde :)

Nočné návštevy ✅Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt