Obaja už od začiatku vedeli, že medzi nimi panuje silná fyzická príťažlivosť, ktorú jednoducho nejde potlačiť a preto z nej treba vyťažiť maximum. Teraz tomu nebolo inak. Smerovali hore schodami do jej izby, bozkávajúc sa a davajúc zo seba dole nadbytočné kusy oblečenia. Barbara má stále na sebe šaty, ktoré jej skĺzli k pásu a na jej tele ich držia len tenké ramienka. Marekova košeľa je niekde v nedohľadne a opasok nohavíc ma rozopnutý, čiže jeho rifle tiež ledva držia na bedrách. ,,Druhé dvere napravo," povie Baja a dáva si čas na nádych. Vrútia sa do jej izby a ocitnú sa na mäkkej posteli, pričom Marek je navrchu. Bozkáva ju od krku, cez dekolt až prsia. Stiahne jej ramienka z podprsenky a naskočia jej z toho zimomriavky. ,,Za toto skončíme v pekle," prehlási Marek a necháva svojími perami vlhké bozky. Cíti, že je jej pokožka úplne horúca a vie, že je aj vlhká. Tým si je na stopercent istý. Silno zviera jej pravé stehno a čoraz častejšie jej zdvíha sukňu šiat, pričom zistí, že tá malá mrška neklamala a naozaj nemá spodnú bielizeň. To ho viac nakopne a nevie ovládať svoje túžby. Už je to dávno, čo mal naposledy sex.
Barbare unikajú vzdychy viac ako by chcela, ale nedokáže si pomôcť, keď ju Marek tak priťahuje. Ani nevie, čo jej to napadlo, aby si nedala žiadne nohavičky. Asi ho chcela vyprovokovať a byť trochu odvážná a to sa jej aj podarilo. Prsia sa jej mierne vypadávajú z podprsenky a ona sa ešte necítila tak sexi ako teraz. Marekov pohľad a sila prahnutia po jej tele jej to dokazuje. Ten chce, aby si ho perami obopínala, ale túžba byť v jej vnútri vyhrá a sleduje jej tvár, keď do nej vniká. Má privreté oči, pleť má celú červenú a telo ma prehnuté, čím viac dáva na obdiv svoje vňady.
Marekov prienik s ňou robí divy a ona sa nevie nabažiť toho pocitu plnosti. Konečne! Po takej dobe, kedy pomaly prechádzala na celibát.
~
Čo si vy myslíte o takýchto častiach? Nepoburujú Vás či niečo podobné? Nieže ráno nenájdem svoj profil či ako :D dlho som obchádzala takéto časti, ale o tom je podstata príbehu a ja som si povedala, že nebudem donekonečna pridávať len také suchšie :) snáď ma pochopíte a bude sa Vám to páčiť...želám dobrú noc a pekné sny!❤️
YOU ARE READING
Nočné návštevy ✅
Short StoryUž ma nebavilo písať si len obyčajné správy bez stretnutia. Chcela som jeho. Zhora, zdola, jeho ruky, pery, dotyky. Čokoľvek... Jej žiadosť ma prekvapila, ale aj potešila. Už od začiatku to nebolo len obyčajné písanie. 1. časť - Správy 2. časť - St...