15.

1.3K 83 2
                                    

Barbara cíti, že je k nej Marek odmeraný, vie, že je niečo inak, ale nepodarí sa jej to zistiť. Už jej nevoláva po večeroch, keď má konečne čas po práci. Dokonca jej už neposiela ani fotky na snapchate a je naozaj sklamaná a hlavne zmetená. Nemala dojem, že by navonok akokoľvek prejavila svoje pocity voči nemu. Napadne jej, že ho čímsi uhnala, priveľa analyzuje, ale odpoveď neprichádza.
Prejde týždeň, dva, tri a po Marekovi ani stopy. Neodpisuje jej na správy, ale je prihlásený, neposiela jej fotky, ale na instagram sa vždy pochváli výletom a ona už úplne stráca nádej a tak zahodí otázky, ktoré jej pred spaním nedávajú pokoja.
Začne sa viac venovať brigáde a svojim priateľkám, snaží sa žiť pre daný moment bez následkov, tak ako jej to hovoril Marek. V meste spoznáva nových chlapcov, ktorí sú milí a aj pekní, ale vždy si aj tak spomenie len na neho. V jeden večer sa jej túžby naplnia a zbadá ho. Žalúdok jej čudesne zovrie a na krku je jej horúco. Je opálený, vysmiaty, v spoločnosti kamarátov a... A nejakého dievčaťa. Radosť, ktorá ju naplnila je mávnutím preč a ona sa snaží dostať mimo jeho dohľad. Už chápe, prečo sa jej neozýval. Mal za ňu náhradu, očividne peknú.
~
Ano dva mesiace nič nebolo a hanbím sa za to, že aj takýto krátky príbeh úplne zanedbávam, ale hneď pridám posledné tri časti a vysvetlenie celého príbehu...Vaša Ivinkaaa

Nočné návštevy ✅Where stories live. Discover now