4.

2K 116 10
                                    

Barbara preruší bozk, čo Mareka najskôr sklame, ale keď ju vidí ako obchádza stôl a sadá mu obkročmo na stehná, tak smútok je zažehnaný a to sa mu páči ešte viac. Barbara nevie, kde sa v nej berie tá odvaha, ale má chuť s tým chalanom robiť samé neslušné a zvrhlé veci, len aby uspokojila svoje tajné túžby. Čaká na to, kedy sa jej bude dotýkať tými jeho veľkými rukami zo športu. Ani sa nechce stiahnuť, pretože si ju v tej chvíli k sebe tlačí s obrovskou nutnosťou. Ostáva len pri láskaní pier, obaja chcú viac, ale držia sa na uzde, pretože je priskoro a ani jeden z nich to nechce pokaziť. Hýbe bokmi proti tým jeho a on až prirýchlo tvrdne. Nerozumie tomu, čo s ním to dievča robí, ale má obrovskú chuť ju pretiahnuť i napriek tomu, že zažila ťažkú noc. V návale vášne mu príliš zahryzne do pery až mu začne tiecť krv a on sykne, no páči sa mu to. Nevedia ako dlho sa bozkávajú a oddávajú nie príliš nevinným dotykom, ale nevadí im to. ,,Tie tvoje ruky! Bože, Marek, čo to so mnou robíš?" pýta sa ho a zaborí hlavu pod jeho ucho a nežne sa ho dotýka na hrudi pričom sem-tam zovrie látku jeho trička v päsť. ,,To isté by som sa mohol pýtať ja teba," odpovie šeptom, hladkajúc jej chrbát. Jeho počin je pre ňu upokojujúci a pristihne sa pri tom ako má zatvorené oči a má chuť ostať tak veľmi dlhú dobu. Marekov penis sa proti nej stále tlačí a jemu sa to až nepáči, lebo to nevie kontrolovať a ona mu pomaly zaspáva v náručí. ,,Ľahneme si do mojej postele, vidím, že si unavená," navrhne jej, vezme si ju do rúk, zatiaľ čo ona už asi spí a nesie ju do svojej izby. Opatrne ju do nej položí a sleduje aká je nevinná. Pred chvíľou z nej bola hotová sexuálna dračica, ktorá mu dala zabrať a teraz pôsobí ako nevinné dievčatko.

~

Ďakujem za tretie miesto dievčatá, ste skvelé! ♥

Nočné návštevy ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora