Taaak, ani vo sne by ma niekoľko týždňov dozadu nenapadlo, že ja niečo takéto vypustím bez hanby do éteru, ale ako vidíte stalo sa, napokon to neľutujem.
Príbeh je krátky, možno pre niekoho nezaujímavý, ale je skutočný. Áno, Barbara a Marek sú postavy, ktoré chodia medzi nami a ich správy a snapy boli ozaj skutočné, každa jedna. Mala som autorské práva, keď som sa do tohto púšťala a aj súhlas, nebojte nič.
Avšak legenda vraví, že tieto dve osoby v skutočnosti doteraz nemali rande a ani sa poriadne nestretli, večer na diskotéke sa neráta, čiže ich sex v tomto deji je fikciou, inak je to všetko reálne. Význam nočné návštevy je taký, že títo dvaja ľudia si písali a posielali fotky predovšetkým v nočných hodinách, vytvárali si vlastný perverzný svet a domácky si ho pomenovali nočné návštevy.
Chcela som poukázať na to, ake dokážu byť niekedy vzťahy komplikované, zamotané a preto aj ten koniec. Zprvu som chcela happyend, ale v reálnom živote sa tieto osoby skutočne odcudzili na Marekov počin a rozhodla som sa to tak ponechať. Musím však uznať, že príbehový Marek a skutočný chlapec, ktorého meno začína tiež na M sú si rovní, ba dokonca ten reálny je krajší, lepší, dobrodruh s úžasnými myšlienkami a prístupom k životu až na chyby, ktorých sa dopustil. No nikto nie je bez chýb a aj Baja ma toho na rováši dosť, Mareka odmietla viackrát ako je popísané.Tento príbeh je nenáročný, miestami sladký, jednoduchý a oddychový, o to mi aj šlo, niečo, kde by som si udržala písanie a popísala niečo zo skutočného života v mojom okolí. Snáď sa aspoň pár vecí páčilo. Ďakujem za všetky komentaré a hviezdičky, ste naozaj skvelé. ❤️ Vážim si Vašu pozornosť a názory, čiže pokojne čo na srdci, to na jazyku.
A ospravedľnujem sa za chyba a nezrovnalosti.
Veľké a ešte raz veľké ďakujem. ❤️ S láskou, Ivinkaaa.
YOU ARE READING
Nočné návštevy ✅
Short StoryUž ma nebavilo písať si len obyčajné správy bez stretnutia. Chcela som jeho. Zhora, zdola, jeho ruky, pery, dotyky. Čokoľvek... Jej žiadosť ma prekvapila, ale aj potešila. Už od začiatku to nebolo len obyčajné písanie. 1. časť - Správy 2. časť - St...