6.

1.9K 100 7
                                    

O týždeň neskôr
Barbara mala po maturite a začala sa chystať na prijímačky na vysokú školu. Práve sedí na káve so svojou veľmi dobrou kamarátkou v meste na jednej letnej terase a stále nevedia uveriť tomu, že majú konečne pokoj. Cítia sa inak a hlavne Barbara, snaží sa zmieriť s tým, že jedna etapa jej života skončila a teraz ju čaká druhá. ,,No čo, Barka, kedy presne máš tie prijímačky?" opýta sa jej Veronika a ona v hlave loví dátum. Chystá sa jej odpovedať, keď jej zazvoní mobil, označujúc správu. Marek.
Tak dnes večer??
Obsahuje správa a ona sa doširoka usmeje. Veronika si všimne jej červenú tvár a vie čo je vo veci. Barbara jej povedala všetko dôležité, ale pár intímnych detailov samozrejme vynechala. Tie boli len pre ňu a Mareka. Hneď mu odpísala a v bruchu mala opäť ten čudný pocit.
Marek si v tom čase balí veci a odchádza z práce, je mu strašne horúco, tak si ide dať studenú sprchu. Príde mu správa od Baji a on si je istý o jej súhlase. Dohodnú sa na deviatu večer. Barbara má mať voľný dom a chcú využiť príležitosť. Odvtedy čo boli u neho doma sa stretli dvakrát, ale bolo to len na hodinu a v jeho aute. I napriek tomu si to obaja veľmi užili a mali v pláne v tom pokračovať aj ďalej. Baja mu pošle správou adresu svojho domu a Marek hneď na to vyrazí. Dal si záležať na svojom zovňajšku, pretože vie, že košele sú jej slabosťou a nezabudol ani na hodinky a dva náramky na ľavú ruku, tie milovala a aj stále miluje.
Netrpezlivo vyčkáva v ich chodbe, je ozaj nervózna. Prvýkrát bude u nich doma a ona dúfa, že je všetko tip-top. Domom sa ozve zvuk zvončeka, napraví si letné šaty a otvorí vchodové dvere. Pred bránkou stojí Marek a má košeľu! To ju doslova rozseká a je totálne na mäkko, jej dolná kamarátka je úplne najviac potešená. Ak ho dnes neznásilním, som dobrá, pomyslí si.
~
Trošku som sa omeškala, ale mala som toho veľa :) chcem to stihnuť do skúškového, čiže len pár týždňov..uvidím ako sa mi zadarí

Nočné návštevy ✅Where stories live. Discover now