-Ορίστε.
-Ευχαριστώ, είπα καθώς η υπηρέτρια μου έδινε την κούπα με την ζεστή σοκολάτα.
Αν και Ιούλιος μήνας, έκανε τρομερό κρύο, εντελώς ξαφνικά. Εγώ, ο Τρέβορ, ο Στέφεν και η παρέα μας καθόμασταν μέσα στο σαλόνι, κοντά στο αναμμένο τζάκι.
-Πού ήταν κρυμμένο αυτό το κρύο;
-Μάλλον κάτι θα έκαναν οι εξολοθρευτές πάλι, Μάικ...
-Δυστυχώς Αμάντα έχεις δίκιο.Έλαβες το μήνυμα που σου έστειλα, έτσι δεν είναι;
-Ποιο μήνυμα Στέφεν; Τον ρώτησα κοιτώντας το κινητό μου για τυχόν μηνύματα.
-Όχι στο κινητό μωρέ!!!! Με το μυαλό! Τηλεπαθητικά!
-Είχα κλείσει τα μάτια μου όταν ήμουν μέσα στο τούνελ και είδα δυο πολύ περίεργες σκηνές...
-Η πρώτη ήταν από το παρελθόν, ενώ η δεύτερη από το παρόν...
-Με λίγα λόγια, οι εξολοθρευτές με κάτι σύριγγες μάς πήραν ένα μικρό ποσοστό δύναμης και το έβαλαν στην μηχανή αντιστροφής δυνάμεων, μας εξήγησε ο Τρέβορ, καθώς έπινε μια κούπα αχνιστό , γλυκό αίμα.
-Γιατί όμως να σας πάρουν δυνάμεις; Μήπως θέλουν να κάνουν ένα μικρό πείραμα με την μηχανή για να δουν άμα λειτουργεί καλά;
-Απάντησες μόνος σου στην ερώτησή σου, Άντριου...
-Αυτοί οι βλάκες θα καταστρέψουν όλον τον κόσμο άμα δεν δράσουμε γρήγορα! Είπε η Ελβίνα.
-Μιας που θυμήθηκες το παρελθόν σου , Αμάντα, μήπως γνωρίζεις και κάποιον τρόπο για να διαλύσουμε το σώμα των εξολοθρευτών;
-Ναι, Κρίστι... Γνωρίζω... Πρέπει ν'αποτύχουν τρεις μεγάλες αποστολές τους...
-Οι οποίες είναι;
-Για να σκεφτώ, είπε ο Τρέβορ. Στο παρελθόν, μεγάλες αποστολές ονόμαζαν τις αποστολές που στόχευαν στην καταστροφή ενός βασιλείου μαγικών πλασμάτων.
-Γι'αυτές τις αποστολές ξοδεύουν πάρα πολλά λεφτά και πόρους.Οπότε, άμα αποτύχουν, όλα πάνε τζάμπα, συλλογίστηκε ο Μάικ.
-Εκτός αυτού, είναι τεράστια καταστροφή ν'αποτύχουν τρεις από τις τέσσερις επιχειρήσεις καταστροφής των βασιλείων, πόσο μάλλον άμα οι αποτυχίες έρθουν η μια μετά την άλλη, συμπλήρωσε η Ελβίνα.
-Άμα προκαλέσουμε τότε αυτές τις αποτυχίες μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, οι εξολοθρευτές ίσως τα παρατήσουν ή ίσως συνειδητοποιήσουν πως δεν έχει κάποιο νόημα να είναι εχθροί μας, συνέχισε η Κρίστι.
KAMU SEDANG MEMBACA
Κάτω από την πανσέληνο
FantasiΈνα θνητό κορίτσι με άγνωστο παρελθόν,ευάλωτο και κάπως αθώο για την ηλικία του... Ένα βαμπίρ στου οποίου την καρδιά κυριαρχεί το μίσος,το σκοτάδι,η απογοήτευση... Μπορούν αυτά τα δύο εντελώς διαφορετικά πλάσματα να συνυπάρξουν; Έχουν το...