-Λυπάμαι, αλλά αυτή είναι η αλήθεια...
-Αυτή που θα πρεπε να πει λυπάμαι είμαι εγώ, του απάντησα κάπως απότομα.
Ξεφύσησα. Έσκυψα το κεφάλι μου.
-Ειλικρινά συγγνώμη, Στέφεν, είπα με τρεμάμενη φωνή.
-Συγ...γνώμη;
-Η οικογένειά μου είναι ένα μαρτύριο για όλους σας.
Κατέβηκα βιαστικά από τον βράχο κι άρχισα να τρέχω.
-Αμάντα! Περίμενε! ΑΜΑΝΤΑ!!!!
-Στέφεν τι συμβαίνει;
-Συγχωρέστε με, πρέπει να φύγω...
-Είναι δύο η ώρα, είπε η γιαγιά μου.
-Εμείς πάμε στο σπίτι, είπε ο παππούς μου. Τρέξε να προλάβεις την Αμάντα. Έφυγε πολύ βιαστικά.
-Ναι της πρότεινα να πάμε στο δάσος...
-Τόσο αργά;
-Θα την προσέχω, μην ανησυχείτε...
Έφυγε σαν την αστραπή. Έψαχνε παντού. Με είδε από μακριά.
-ΑΜΑΝΤΑ! ΑΜΑΝΤΑ! Φώναξε.
Ένιωθα τόσο μεγάλη ντροπή, που δεν μπορούσα να γυρίσω να τον κοιτάξω. Μόνο στάθηκα.
-Αμάντα, τ' ότι το έκανε αυτό ο πατέρας σου δεν σημαίνει πως ισχύει το ίδιο για όλη σου την οικογένεια!
-Είμαι η κόρη του...
-Μπράβο κι εγώ είμαι ο γιος του Τρέβορ... Σημαίνει κάτι; Γιατί έφυγες έτσι;
-Απλά παράτα με!
Κατέβηκα πάλι στην παραλία. Το φεγγάρι καθρεπτιζόταν στα νερά, που τώρα, εξαιτίας της νύχτας, είχαν μαύρο χρώμα. Ένιωθα πολύ περίεργα. Δεν ήταν μόνο γι'αυτό που μου είπε ο Στέφεν. Ήταν γενικά τ'ότι... Ήμουν σχεδόν σίγουρη πως ποτέ δεν θα γινόταν δικός μου... Και πως εγώ ποτέ δεν θα γινόμουν δικιά του...
-Αμάντα!!! Φώναξε, πλησιάζοντάς με.
-Σου είπα να με παρατήσεις ή όχι; Του είπα νευριασμένη.
-Τι έπαθες έτσι στα ξαφνικά;
-Γιατί σε χαλάει;
-Και φυσικά με χαλάει!
-Τι έγινε Στεφανούκο; Δεν μας κάθεται η γκόμενα κι έχουμε νευράκια;
-Αμάντα, ακούς τι λες;
-Μην μου υψώνεις εμένα την φωνή!
-Εγώ είμαι αυτός που έπρεπε να πει κάτι τέτοιο! Τι έπαθες εντελώς στα ξαφνικά; Σου έκανα κάτι; Πες μου!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Κάτω από την πανσέληνο
FantastikΈνα θνητό κορίτσι με άγνωστο παρελθόν,ευάλωτο και κάπως αθώο για την ηλικία του... Ένα βαμπίρ στου οποίου την καρδιά κυριαρχεί το μίσος,το σκοτάδι,η απογοήτευση... Μπορούν αυτά τα δύο εντελώς διαφορετικά πλάσματα να συνυπάρξουν; Έχουν το...