Samotný úvod

68 4 0
                                    

Byla jsem úplně normální devitiletá holčička, která mela jenom anginu, příušnice, zánět středního ucha a ta která byla na operaci, ale jen na takovè malé.
Neměla jsem narkózu. Jen mi umrtvili část dásně v puse. Ale potom to celkem bolelo(3. Třída). Zánět stř. Ucha byl taky celkem bolestivý, ale dalo se to snést(2. Třída). Anginu jsem mela 2×. Jednou když mi byly 4 roky a potom ve dvanácti letech. Ale to se taky dalo snest...
****
Ráno jsem šla klasicky do školy. Citila jsem se naprosto normálně, nic mě nebolelo, normálně jsem seděla, nebylo na mně poznat, že bych byla křivá nebo nějak špatně chodila.
Po škole jsem šla s mamkou na devítiletou prohlídku k paní doktorce. Sestřička mi zkontrolovala tlak, změřila výšku, zvážila mě a udělala vše co se dělá při prohlídkách. Potom jsme přešly s mamkou do druhé místnosti kde seděla paní doktorka. Ta mi promackala břicho a tak.
No a potom jsem se k ní postavila zády a ona řekla, abych se ohla, aby mohla zkontrolovat má záda. Udělala jsem to!
Doktorka takovým zatichlým hlasem řekla: ,,No máš zakřivenou páteř. Pošlu Vás k Panu doktorovi, ten už řekne co a jak." Já ani mamka jsme ještě netušily co nás čeká a tak jsme si kvůli tomu nedelaly hlavu.

Když mi to paní doktorka zjistila, začala mě mamka víc pozorovat. Třeba když jsem se převlékala. No a to už to viděla i ona. Takový malý hrb. Porad si dávala otázku, jakto, že to neviděla dříve ... Ale soustředila se na to víc než jindy.

No bylo to takové kratší pro začátek...
Brzy vyjde druhá kapitola!

PřekážkaKde žijí příběhy. Začni objevovat