Poslední vyšetření

30 2 1
                                    

Jako bych se otočila na patě, už je tu jenom týden do mé operace! Už zbývá jenom 7 dní! 7 dní se budu normálně pohybovat bez šroubů. Po sedmi dnech to skončí...
Už si nikdy nebudu moct udělat most, škorpióna nebo třeba přemet...
A to mě šokuje! Kdybyste věděli jak všem ve třídě závidím, že se budou moct normálně hybat...

Už zbývá jen jedno vyšetření a to celkové vyšetření u paní doktorky.
Už jsem byla na EKG a v úterý(8 dní do operace)na krvi. Z toho jsem mela hrůzu. V životě jsem na krvi nebyla! Ale jen malinko to na začátku štíplo a potom už to vůbec nebolelo! Mně se naštěstí z jehel špatně nedělá, takže jsem se na to i dívala.
Jo jsem asi divná, ale opravdu mi to absolutně nevadilo.
Sestřička mi to zalepila takovou fakt dost strašnou lepenkou(zajíček jako fotbalista), ale to bylo to nejmenší co mě poslední dny trápilo. Naštěstí jsem měla tričko s dlouhým rukávem, ale bylo průhledné a lepenka byla stále vidět a tak jsem si přes tričko přehodila růžovou mikinu.

 Naštěstí jsem měla tričko s dlouhým rukávem, ale bylo průhledné a lepenka byla stále vidět a tak jsem si přes tričko přehodila růžovou mikinu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Asi takhle nějak ta jehla vypadala. Omlouvám se zda u toho teď někdo omdlel, ale ten kdo ještě na odebírání krve nebyl...
Zapíchla mi to do žily a jak už jsem psala, tak to jenom trošičku štíplo.
Brala mi 4 ampulky. Vždy to tam nějak připevnila a krev už stékala dovnitř.
Potom to opravdu vůbec nebolelo.

Omlouvám se zda vám ty jehly vadí, ale mám v plánu napsat ještě tak 10-20 kapitol a tam toho bude určitě více!

PřekážkaKde žijí příběhy. Začni objevovat