Dostala jsem odvahu se zeptat: ,,Proč operace!?"
Pan profesor Krbec mi to vysvětlil asi nějak takhle:
,,Od 40+ stupňů se to už operuje! A korzet by ti nepomohl, jen by ti to držel stále ve stejných stupních a kdybys ho nosila předtím? Tak ano srovnala by se ti ta páteř, ale třeba na střední škole by si ten korzet nosit přestala a ta páteř by se ti zase zkřivila, takže tak i tak by si v dospělosti na tu operaci musela."
Rodiče museli podepsat papír o tom zda s operaci souhlasí. Jistě, že ho podepsali!Já začala brečet nahlas! Asi si ted každý řekne: ,,Ježiš! To je citlivka!"
Ale garantuju vám, že kdybyste to měli zažít vy, tak se také rozvzlykáte...Vzpomněla jsem si na to co mi řekl nenormální doktor.
A tak jsem v sobě našla procento odvahy a blekotavým, ubrečeným hlasem jsem se zeptala:
,,A-a nemůže, až budu t-těhotná, tak ta... Ta pateř nějak sesunout a já skončit na vozíčku? Říkal... mi to pan doktor Z.
Oba dva doktoři se na mě podívali pohledem... No zajímavým.
A začali mi říkat:
,,Proboha co to je za idiota! Za prvé i kdyby to pravda byla, tak by to určité neměl říkat dvanáctileté holce a za druhé, jsou to všechno jenom bláboly! Je nesmysl, aby se ti ta páteř zbořila!Něco nám tam ten pan profesor vysvětloval ohledně operace, ale já se absolutně neovládala, brečela jsem a chtěla už jsem byt doma!
Až po chvíli jsem poslouchat začala.
Tento styl operace se nazývá SHILLA.
Jde vlastně o to, že mi mezi obratle dají nějaký šroub, který tam budu mít už do konce života!Ten pan Krbec si tam k nám do ordinace zavolal nějakou osmnáctiletou holčinu, která byla po operaci, už 6 let. Ukazovala mi jak se ohne až na zem. Jak byla předtím zakřivená a že musela jít na operaci dvakrát, jelikož mela sešroubovanou celou páteř a tak by to asi na jednu operaci nešlo ... nevím.
Ani bych nevěřila, jak se mohou pocity, tak rychle změnit, ten strach na chvíli úplně zmizel!
Ale když s námi šla sestřička pro nějaký formulář, tak jsme prošli kolem operačních sálů a strach opět přišel.
ČTEŠ
Překážka
Literatura faktuTento příběh je opravdu pravdivý. Je o mém životě a o všem co v něm musím zažívat!