L-am cunoscut în cele mai urâte împrejurări...
Privesc apa, Golden Gate nu a fost niciodată mai frumos ca în această seară. Mă prind cu mâinile de bare, ridicându-mă pe marginea balustradei, apa se lovea în mici valuri.
— Stai!
Aud o voce şi întorc capul, văzând un băiat cum aleargă spre mine. Mă prind mai bine de bare şi îl privesc urât. Acesta îşi trage respirația, după care înecep să-şi clatine capul.
— Ce crezi că faci?
— Nu e evident?
— De ce vrei să faci asta?
— Ce-ți pasă! țip şi mă las puțin în față.
— Dă-te jos! Putem vorbi, asta nu e soluția.
— Ce ştii tu?! țip cu lacrimi în ochii.
— Ai încredere, spune şi întinde mâna, privindu-mă pe sub gene.
Înghit în sec şi privesc către apă, ea mi-a luat tot ce aveam mai important. Respir şi inspir de câteva ori, dar când sunt aproape gata să sar, sunt prinsă de mijloc și trasă în spate.
— Dă-mi drumul! Trăiesc o mizerie, vreau să scap! mă zbat şi îl lovesc cu pumnii.
— Nu e soluția! țipă din nou şi mă lăsă pe picioarele mele, după care îmi prinde fața în mâinile sale mari.
Privirile ni se unesc, iar pentru câteva clipe aerul devine inexistent.
m-a ajutat să mă schimb...
— Urăsc asta.
— Urăşti totul.
— Poate şi pe tine.
— Ai zis poate, râde şi mă ciupeşte de obraji.
a reuşit s-o facă...
— Vreau să scap de asta, nu mai suport!
— Sunt aici, mereu voi fi.
Mă trage în brațele sale, singurul loc în care mai pot plânge.
ne-am schimbat împreună...
— Încep să mă molipsesc cu bunătatea ta.
— E bine atunci. Şi eu încep să-mi imaginez moartea oricărui tip care stă aproape de tine.
am râs, am plâns, am sperat... totul împreună...
— Dă-mi o şansă.
— O şansă la ce?
— La fericirea ta şi a mea. A noastră.
dar am sfârşit tragic, când nici măcar nu începusem.
— Îmi pare rău, nu mai putem face nimic.
Acum, aflându-mă aici, realizez totul. Nu regret. Nu regret că mi-am dat viața pentru cea a fetiței. Cine ştie? Poate istoria se va repeta. Chiar acum Zeg stă în fața acelei pietre şi îmi povesteşte tot ce a făcut săptămâna asta. Exact cum m-am obişnuit, eu stau în fața lui şi ascult, nu mă vede, dar ştie că sunt acolo. Mă simte.
Asta ne-a fost scris. Să trăim separați, dar totuşi împreună. Iar tu, dă-ți mai repede eşarfa de la ochi şi fii fericit că eşti în lumină, poate vei realiza mult prea târziu asta. Fii fericit! Căci sfârşitul apare de oriunde, dar o a doua şansă la viață, de nicăieri.
Tu mai ai o şansă. Eu am pierdut-o.
CITEȘTI
Poveste fără început
SpiritualDurerea ne-a apropiat, dar tot ea e cea care ne desparte. © Toate drepturile rezervate georgianapetcu902, 2017. Coperta realizată de Mimi