rozwinięcie znajomości Mukakich

1.8K 79 16
                                    

Yuma
Spotykałaś się z Yumą już od pewnego czasu. Czasami widziałaś jak krzyczy na tego samego chłopaka co przy waszym pierwszym spotkaniu. Byłaś pare razy u niego w domu, pomagałaś w ogródku, zajadaliście się kostkami cukru.. i tak się jakoś złorzyło że staliście się dobrymi przyjaciułmi.

Kou
Ty i blondwłosy chłopak bardzo się polubiliście. Spędzaliście ze sobą karzdą wolną chwile, a płyta którą razem nagraliście przyniosła ogromne zyski i trafiła na pierwsze miejsce listy bestselerów tak to się pisze ?? Niestety oboje mieliście szkołe i  występy dlatego nie mieliście dla siebie zbyt dużo czasu, ale za to i tak zostaliście przyjwciułmi.

                     Azusa
Następnego dnia po incydencie w łazięce siedziałaś w ławce w klasie, i zamyślona wpatrywałaś się za okno na plac. Pogoda nie była za ładna. Zachmurzone niebo, wilgotne powietrze, ogulnie ledwo dało się oddychać. Byłaś wczoraj u lekarza i okazało się że na rane trzeba było załorzyć szwy, i zostanie blizna.

Więc siedziałaś zamyślona wpatrując się w świat za oknem, głaszcząc materiał bandarza na ręce. Rana troche piekła. Usłyszałaś że ktoś podchodzi do towjej ławki. Spojrzałaś na tę osobe. Okazało się że to ten sam chłopak co opatrzył ci ręke wczoraj. Azusa.
- Cześć - przywitałaś się, uśmiechając się lekko.
- jak tam ręka? - zapytał wskazując za ręke.
- umm... Dobrze. Byłam wczoraj u lekarza i trzeba było załorztć szwy... Ale ogułem wszystko dobrze!- odparłaś spokojnie.
- boli cię?
-tylko troszke piecze.- waszej rozmowie przerwał dzwonek. Chłopak zaproponował ci spotkanie po szkole. Zgodziłaś się. Spędziliście bardzo miło czas. W następnych tygodniach spotykaliście się często i zostaliście dobrymi przyjaciułmi.

                        Ruki
Ruki przychodził do ciebie do pracy bardzo często. Dużo rozmawialiście, wymielialiście zdania, piliście cherbate czy polecaliście sobie nawzajem książki. Często też pomagał ci w rozstawianiu książek na pułkach, czy papierkowej robocie. Byłaś mu bardzo wdzięczna i bardzo go polubiłaś.
I oto kolejny rozdział !! KTO SIĘ CIESZY ? NO KTO? NA PEWNO WSZYSCY!!!
jak zawsze sory za wszelkie błędy ortograficzne i tak dalej...
To do następnego !!!

Diabolik Lovers/scenariusze Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz