wasze wakacje nad morzem

1.8K 100 19
                                    

Reiji 

Chłopak załatwił wam wspaniały wypoczynek w luksusowym hotelu. Cały tydzień pławienia się w luksusach, czyste morskie powietrze oraz obecność chłopaka to szczyt twoich marzeń!
Shu
Wylegiwaliście się na plaży a jak robiło się tłoczno lub za gorąco chowaliście się w pokoju hotelowym. 
Laito
Zakupy! To jedno słowo tak bardzo pasuje do waszej wizyty nad morzem. Do tego ślinienie się do ciebie w bikini, i nieudane próby rozgryzienia stanika... Ale w hotelu mu się udało  ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ayato
Często spacerowaliście i chodziliście po restauracjach. Do tego kąpiele w morzu i wieczory spędzone na molu...
Kanato
Mieliście taką przyjemność że byliście w restauracji Magdy Gessler! Pani Magda przeprowadzała tam właśnie rewolucje kiedy Kanato zaczą wypominać jej brak dobrych deserów...
Subaru
Budowaliście razem zamek z piasku. Piasek był oczywiście jakiś popsuty i zamek nie chciał stać. Zdenerwowany  białowłosy " niechcący" rozwalił zamek dzieciakom obok ...
Ruki
Razem z szarowłosym spaliliście się na słońcu, przez to nie dość że byliście zali czerwoni to do tego bolał was każdy skrawek ciała.
Yuma
Razem zakopaliście w piasku Kou. Po czym zrobiliście mu i sobie parę fotek, i poszliście coś zjeść... Zostawiając go na pastwę przypływu...
Kou
Przez całą noc śpiewaliście karaoke w jakiejś knajpie. Do tego Chłopak zabrał cię na romantyczną kolacje, ze świecami na molu.
Azusa
Straciłaś wiarę kiedy Azusa próbował pociąć się piaskiem...
Zastanawiało cię jedynie jak mu się to udało?!
Shin
Odpoczywaliście na plaży kiedy jakaś mewa nie ukradła wam torebki! A mieliście tam telefony, klusze, orzeszki i inne ważne drobiazgi! Przez resztę dnia ganialiście za nią, w końcu jednak udało wam się odzyskać rzeczy... Lecz orzeszków nie było!
Carla
Razem z Carlom udaliście się do motylarni. Było tam cudownie! Motyle siadały na tobie oraz białowłosym. Zrobiliście miliony zdjęć a potem udaliście się na plaże.
Autorka
Wraz z tą dziwaczną dziewczyną udaliście się nad morze. Rozbiłyście namiot na plaży i zaczęłyście się kąpać w morzu.
Jak można się spodziewać parę razy próbowała cię utopić~
Ale tylko dla żartów!

taa troche za bardzo naoglądałam się anime... troche zgubiłam się w czasie... tak troche...

Diabolik Lovers/scenariusze Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz