kiedy oglądacie razem serial

2.3K 138 68
                                    

Rejij
Siedzieliście sobie spokojnie i odpoczywaliście, dzisiaj był bardzo męczący dzień. Nagle Reiji zaproponował żeby obejrzeć coś w telewizji. Ty oczywiście się zgodziłaś. Bo co innego możecie robić? Poszłaś zrobić herbatę a kiedy wróciłaś zobaczyłaś skupioną twarz swego chłopaka oglądającego Ojca Mateusza. Dowiedziałaś się wtedy że okularnik jest fanem tego serialu i obejrzeliście razem cały sezon.

Laito
Nudziło wam się niemiłosiernie. Nie mieliście pojęcia co robić ani też za bardzo ochoty by się ruszyć. W końcu Laito zaproponował oglądanie serialu. Nie chętnie się zgodziłaś domyślając się jaki to może być " serial' ale z tych nudów postanowiłaś zaryzykować.
Po pewnym czasie
Oboje wpatrywaliście się z przejęciem w ekran komputera. Leciał właśnie 76374864797547855787097569 odcinek " mody na sukces" oczywiście tak bardzo ciekawy i porywający jak wszystkie inne!!

Yuma
Leżałaś wtulona w Yume a raczej na nim, oglądając sobie spokojnie serial. Właśnie leciało w telewizji ' Ranczo" a że oboje lubicie ten serial postanowiliście go obejrzeć... Kiedy do salonu nie wparował Kou przełączając na " szkołę" ...

Shu
Zasnęliście podczas oglądania.

Ruki
Jakie było twoje zdziwienie kiedy weszłaś do pokoju chłopaka i zobaczyłaś go oglądającego coś z Laito. Kiedy dowiedziałaś się że to jeden z odcinków " mody na sukces" po prostu wyszłaś.

Ayato
Czerwono włosy skakał po kanałach szukając czegoś zdatnego do obejrzenia kiedy nagle przewiną się serial " przyjaciółki" po namowach i obietnicy że zrobisz mu takoyaki chłopak zgodził się obejrzeć z tobą parę odcinków... A nawet spodobał mu się!

Kanato
Co innego mogliście oglądać z fioletowowłosym jak nie Słodki Biznes?! Cały serial poświęcony robieniem i dekorowaniem tortów, babeczek, oraz innych pyszności^^

Subaru
Wraz z białowłosym urządziliście sobie noc seriali. Przygotowaliście wygodne miejsca, koce, przekąski i picie. Około 20 rozsiedliście się wygodnie i zaczęliście oglądać American Horrror Story. Po 3 w nocy stwierdziliście że koniec tego, a żadne z  was nie pójdzie już samo do kibla w nocy...

Kou
Leżałaś znudzona na kanapie z głową na kolanach Kou. On był zajęty oglądaniem szkoły. Podniecał się strasznie losem jakiejś gimbazjalistki która nie mogła mieć czegoś tam więc postanowiła uciec z domu... Nie przepadałaś za tym serialem ale czego się nie robi dla swego chłopaka?

Azusa 
Siedziałaś z chłopakiem już ponad dwie godziny na oglądaniu jego ulubionego serialu... Daleko od noszy.
Kto by pomyślał że w takich rzeczach gustuje?

Shin
Zaproponowałaś obejrzenie jakiegoś serialu. Kiedy chłopak dowiedział się że nie na serialu o orzechach rozwalił telewizor...

Carla
- biedna Ula...
- ta wszyscy jej dokuczają..
- a nie jest w cale taka brzydka!
- no właśnie... Do tego ten babsztyl mnie wnerwia...
- no... I w sumie ten pajac, o ten ten !! Też jest irytujący!
- Ta prawie tak irytujący jak Shin




o ja pierdziele nie spodziewałam się że tak szybko dobijecie!! waaw!! 

seriale jak coś były losowane niektórych sama nie oglądałam XDD

NASTĘPNY ROZDZIAŁ ZA ... 30 GWIAZDEK!! 

(  przynajmniej będzie czas by go napisać ) 


Diabolik Lovers/scenariusze Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz