Ez Ő

289 10 0
                                    

A 3 jóbarát pakolt be a szobába (#9), mikor megpillantotta Sunnyt, a melletük lévő (#10) szoba ajtajában. Yoonához fordult. "Ki Ő?" Egy sóhaj kísérete mellett "Ne foglalkozz vele" választ kapta. bementek a szobába, egyből jó hangulatot csinálva.

"Taeyeon! Gyerünk, már fél hét, elfogunk késni!" 

"Igen, jövök!" Mindez a rövid párbeszéd üvöltve telt el.

"Miért kiabálnak?" Tiffany megkérdezte.

"Tiffany, csak ne figyelj rájuk. Kicsomagolunk, utánna pedig körülnézünk." Seohyun válaszolt. Tiffany bólintott, majd folytatta a kipakolást.

"Gyerünk Sunny" Taeyeon bezárta az ajtót, és futott a kertbe, amilyen gyorsan csak lehet. "Hol van ő?" Körül nézett a kertben.

"Ott van, beszélj vele, vagy én fogok" Sunny kötekedett.

"Sunny! Ne szivass, Én vagyok Kim Taeyeon, a híres rossz kislány, ne felejtsd el!" Elindult Jessica felé, míg figyelte Őt, hogyan limbálja a kezét, lábát.

"Szia Jessica.." Taeyeon integetett neki, hogy észre vegye Őt.

"Ó, Taeyeon, jó reggelt!" Jessica mosolyog, miközben nézi Taeyeon arcát.

"Jessica, találkozhatunk éjjel?" Magabiztosan megkérdezte, úgy gondolván, hogy nem fogja őt elutasítani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jessica, találkozhatunk éjjel?" Magabiztosan megkérdezte, úgy gondolván, hogy nem fogja őt elutasítani. Jessica először megdöbbent, de végül megállapodtak az este 8 órában.

Taeyeon mosolygott, s ezzel a szöveggel búcsúzott: "Oké, később találkozunk, Miss bátor" Jessica kuncogott, majd Ő is elment.

Taeyeon első útja Sunnyhoz vezetett, aki nem sokkal arrébb figyelte őket.

"Wow Taeyeon, nem gondoltam volna, hogy 'igent' fog mondani." Taeyeon kuncogott és megbökte Sunny vállát.

"Persze, én igazán jó vagyok ebben....hahahaha"

"Urg, hogy tudsz ilyen lenni?!"

"Ó Sunny, ne legyél szomorú, egyszer neked is lesz exed" elbújva a kezébe: "feltéve, ha lesz egyáltalán barátja :P" Taeyeon még jobban nevetett.

"Hmp! Taeyeon-ah, állj le! Minden lány ebben az iskolában és kollégiumban az exed." Duzzogott Sunny.

Taeyeon elgondolkodott, és azt mondta: "Oké Sunny! Jessica lesz az utolsó áldozat, aztán pedig segíteni fogok neked!" Sunny elmosolyodott.

"Tényleg? Megígéred?"

"Rendben, rendben!"

--------------------------------------------------------

A 3 lány kiment a szobából és körbenéztek a kollégiumban. "Tiffany, ez itt a kert, ez az udvar és..." Yoona abbahagyta a beszédet, mikor látta, hogy Tiffany sms-t ír anyjának.

"Tiffany, rám figyelj! Én vagyok most veled!" Yoona elhúzta a lány mobilját.

"Oké, csak még egy mondatot." Nem soká el is küldte az üzenetet. "Wow, ez tényleg nagy és szép."

Igen, tudjuk, mehetünk akkor? Már hét óra van." Seohyun figyelmeztette őket az iskolára.

"Ó, tényleg, siessünk!" felkapta Yoona a figyelmét. Megragadta Seohyun és Tiffany kezét, de Tiffany közbe szólt.

"Séta? Minek, mikor itt az autó!" A lányok helyeseltek, majd elindultak.

Közben Taeyeon és Sunny ugyanúgy siettek. "Miért van olyan messze? Még autóval is?!"

"Ez azért van Taeyeon, mert 'Itt több a csinos lány'" gúnyolódott Sunny, idézve Taeyeon szavait (hiszen van egy közelebbi iskola is a kollégiumhoz).

"Hmm...Én nem szeretem a keleti középiskolát, az olyan olcsó."

"Aha, aha, mert az nem csak lány iskola, hanem fiúk is vannak, akik elvehetik a lányokat előled, igaz?" Taeyeon lefékezett az autóval és mérgesen villant Sunnyra.

"Aha, aha, mert az nem csak lány iskola, hanem fiúk is vannak, akik elvehetik a lányokat előled, igaz?" Taeyeon lefékezett az autóval és mérgesen villant Sunnyra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Akarsz abba az iskolába járni? Huh? Sunny?"

"Nem, nem Taeyeon, csak vicceltem!"

---------------------------------------------------------

Tiffany panaszkodott: "Úgy elfáradtam..."

Yoona és Seohyun felnevettek: "Komolyan? Ez csak 10 perc séta (az autótól) és elfáradtál? Ezt kapod ha gazdag vagy, aki utálja használni a lábát."

"Rendben, megértettem, ezentúl gyalog fogunk járni, majd megszokom." Duzzogott Tiffany.

--------------------------------------------------------

Délután 4-kor, órák után Sunny próbálja rábeszélni Taeyeont, hogy együtt menjenek el vásárolni, viszont Taeyeon lustasága nem ismer határokat, így nem sok sikerrel.

Tifany, Seohyun és Yoona boldogan vásárolgatnak, természetesen csak rózsaszín dolgokat Tiffany részéről. Egy véletlen folytán Sunny is abba a plázába ment, ahol ők költötték a pénzt. Sunny ledöbbent, mikor meglátta Tiffanyt. 

Sunny ment Taeyeon szobájába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sunny ment Taeyeon szobájába. "Taeyeon, láttam egy elképesztően szexi lányt!" a fiatalabb (Sunny) megölelte hátulról barátját. Majd Taeyeon rákérdezett, miközben a ruháját igazította a randevúra készülve Jessicával:

"Ki Ő?"

"Hm...nem tudom, de kiderítem!" Taeyeon csak bólintott, majd rohant a kertbe, nehogy elkéssen.

Szép volt Jessica, de mikor meglátta Taeyeont, a felcsillanó szeme csak mégjobban díszítette karizmáját. Taeyeon leült Jessica mellé, majd így szólt:

"Sajnálom, hogy egy kicsit későn, ugye nemvártál sokat?" Jessica mosolyogva megrázta a fejét.

"Dehogy, én vagyok túl korai."

Sunny a távolból figyel, és minden "csajozós" szöveget leír, amit bevet Taeyeon, mondván Ő is fogja alkalmazni, nagyon hamar.



Lehet, hogy Sunny találkozik az álom lánnyal?

Mit akar Taeyeon?

Megtudjuk a következő fejezetben!

Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)Where stories live. Discover now