"Végre! Vége!" Sooyoung megveregette Tae és Sunny vállát.
"Persze! Tettük a dolgunkat!" Taeyeon kinyújtotta a nyelvét, aztán megcsókolta Tiffany kezét.
"Mivel mindannyian itt vagytok, mi a tervetek az egyetemmel?" Sooyoung kérdezte a lányoktól. (Tiffany, Taeyeon, Sunny, Seohyun, Yoona, Jessica)
Mindenki leült egy padra, és Tiffany kezdte a beszámolót.
"Hmm.. Egy üzleti képzésen akarok részt venni, és valami olyat dolgozni, mint a szüleim."
Seohyun megfogta kezét. "Huh? Ezt akarod?"
"Persze! Tudom, hogy a szüleim szívesen vennék, és nekem is tetszik." Tiffany Taeyeon szemébe nézett, és Taeyeon mosolygott rá.
Jessica megkérdezte Taeyeont. "Neked mi a terved?"
Taeyeon elgondolkodott. "Ahm..Belsőépítész szeretnék lenni, így berendezhetem a házunkat is, szépen, ahogy mi szeretnénk." Tae kacsintott Tiffanyra.
"Édes!" Barátnője nevetett.
Mivel Sunnyt nem kérdezte senki, így bosszankodott egy kicsit, aztán belekezdett. "Művészetet akarok tanulni."
A lányok nem akartak neki hinni, csak tátották a szájukat. "Mi van?"
"Nem ugyanaz, mint Taeyeoné." Yoona csodálkozott.
"Nem ugyanaz, de közel áll egymáshoz a kettő, így mellette leszek." Sunny nevetett, ahogy a többiek is.
"Jó! Lesz Taeyeonnak egy biztonsági őre, így nem tud találkozgatni lányokkal." Tiffanynak tetszett az ötlet, Taeyeon pedig nevetve megrázta a fejét.
Sooyoung felugrott a helyéről. "Elég srácok! Legyetek komolyak, ez a jövőtökről szól."
Seohyun megfogta Jessica kezét. "Oké, Jessica és Én úgy döntöttünk, hogy folytatjuk az éneklést, és elmegyünk majd egy meghallgatásra."
"Szóval nem mész egyetemre?" Yoona kérte. Seohyun és Jessica sóhajtott.
"Én sem megyek. Én a táncot szeretném folytatni." Yoona mondta.
"Yuri tud róla?" Tae kérdezte.
"Még nem."
Sooyoung megrázta a fejét. "Mivel van saját tervetek, hol akartok tanulni?" KérdezteTaeyeont, Sunnyt, és Tiffanyt.
"Hmmm. Fogalmam sincs." Sunny fogta az állát.
"Ahm, beiratkozom az University főiskolára." Tiffany mondta. Taeyeonnak leesett az álla.
"Ahh, ez egy jó ötlet, Tiffany!" Sooyoung helyeselt.
"Neeem!" Taeyeon kiáltott, és mindannyian nevettek rajta.
"Ünnepeljük!" Sunny felállt, és mentek Taeyeonék házába.
"Nagyon izgatott vagyok, hogy menjek főiskolára." Tiffany mosolygó szemmel mondta, Taeyeon bólintott, aztán beindította az autót.
Sooyoung autójában Sunny beszélt. "Aggódom, Seohyun, Yoona és Jessica miatt. Mi van, ha nem sikerül nekik?"
"Ne aggódj, mindegyikőjük nagyon tehetséges, kizárt, hogy ne sikerülne nekik." Sooyoung nyugtatta Őt.
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)
RomanceSzex, szerelem, szenvedély. Taeyeon és Tiffany megismerkedésétől egészen a Happy Endig. Kim Taeyeon: Egy híres rossz lány, és egy nőcsábász Tiffany Hwang: Egy híres, gazdag, sokat csodált lány Sunny: Taeyeon legjobb barátja, aki szerelmes Tiffanyba...