Pont Ő

156 9 0
                                    


RING RING RING Az ébresztő óra cseng.

Taeyeon feje fájt. Érezte, hogy van valami a mellkasán, de amikor felült kissé, hogy megnézze, csak annyit látott, hogy egy lány feküdt rajta. Fogta a vállát. Azt gondolta Jessica, így közelebb hajolt a lányhoz és megcsókolta a fejét.

"Baby, ébredj fel." Gyengéden dörzsölte a kezét.

"Hmmm." Tiffany még mindig aludt. Taeyeon azt hitte, hogy a kis gyenge 'hmmm' egy nyögés volt, így megfogta a másik mellét és elkezdte masszírozni. Tiffany azt hitte álmodik, ezért nem dúlták fel a történtek.

"Ó baby, akarod?" Elmosolyodott, majd a keze futott az alvó szépség hasán keresztül a combjára.

"Tiffany! Gyere!" Hallatszott Yoona hangja az ajtó másik feléről. Ezt hallva, Taeyeon gyorsan felült.

"Mi a...?!" Becsukta száját a kezével.

Végül Tiffany is felébredt.

"Hmm. Felébredtél? Hogy vagy?" A most már éber Tiffany ránézett Taeyeonre. Taeyeon meglátta a ruháját, mellette összehajtva.

"Huh? Miért van rajtam egy rózsaszín ing?!" Benézett a takaró alá. "És egy rózsaszín pizsoma nadrág?!" Megijedt és ideges lett.

Tiffany felült. "Átöltöztettelek, mert kényelmetlen ruhákban voltál, ráadásul részegen-"

Mielőtt befejezte a mondatot, Taeyeon félbeszakította. "Hozzám értél?" Tae felhúzta térdeit mellkasához.

"Na persze... Én csak átöltöztettelek."

Yoona ismét bekiáltott. Tiffany kinyitotta az ajtót. Taeyeon gyorsan felkötötte a haját. Mikor Tiffany barátai beléptek, leesett az álluk.

"Te itt aludtál, Taeyeon??!!" Seohyun ordította.

"Mi?? Taeyeon egy lány??!!" Tiffany kezdi felfogni a dolgokat, majd a melléhez kapott.

Taeyeon felháborítóan nyugodtan: "Ohh, Sziasztok lányok!" Majd öltözött.

Tiffany ledöbbenten bámulta Taeyeont.

"Sajnálom lányok, de mennem kell." Sétált az ajtóba, majd visszatekintett. "Köszönöm a ruhákat, ki mosom, aztán visszahozom neked." Rákacsintott Tiffanyra, aki még mindig sokkban volt (ahogy a másik két lány is).

Taeyeonön az ajtó bezárása után már látszott, hogy megrémült. "Hála Istennek nem csinált semmit. Ő volt az eslő, aki látta a testemet. Mi is a neve? Tiffany? Ohh... csak nem Ő, akiről állandóan beszél Sunny?"

"Tiffany, mi történt tegnap este?" Yoona kígyózott Tiff vállára.

"Semmi! Ő csak részeg volt. Ennyi" Gyorsan válaszolt.

"Tudod..Taeyeon egy nőcsábász." Seohyun megragadta Tiffany kezét. "Ugye...?"

"Nem! Nem csinált semmit!" Rándult meg Tiffany.

Tiffany gondolata:

"Azt álmodtam, hogy valaki hozzáért a testemhez, de ez csak egy álom! Nem is terhelem ezzel a lányok fantáziáját!"

Bement a fürdőszobába: "Nem tudom elhinni, hogy együtt aludtunk. Ráadásul az Ő nevét nyögte az a másik lány."

-------------------------------------------------------

Beszélgettek a nyári vakációról, de Tiffany nem figyelt.

"Yah!! Tiffany!"

"Oh, Igen! Hallgatlak, ne aggódj!"

Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)Where stories live. Discover now