"Jó reggelt Asszonyom!" Sooyoung szeme nagyra tágult, mikor meglátta kik vannak a tanári szobában, és mégis mit csinálnak...
Taeyeon csak szórakozott tovább barátnőjével, míg nővére beszélt a tanárral. Végül elhagyták az irodát és Taeyeon hagyta Jessicának, hogy menjen előre. "Később találkozunk." Taeyeon megcsókolta Jess arcát.
"Később találkozunk??!!" Sooyoungnak szinte kidülledt dühében a szeme. Megragadta húga fülét és ordított rá: "Ezt akarod csinálni egész életedben?! Értem az okát, de milyen barátnő?!" Gyerünk!!!!" Sooyoung kiáltotta, miközben nézte Taeyeon arcát. Taeyeonnak fel kellet néznie, sokkalta magasabb testvérére.
"Mit tegyek, ha ilyen jóképű vagyok?" Belevágott az idősebb lány szavaiba.
"Jóképű? Ahha, szóval ezért mész végig az összes lányon?!" Sooyoung félre akarta húzni Taeyeon fufruját, mert belelógott a gyönyörű arcába, de Taeyeon megállította Őt.
"Mit csinálsz?!" most a fiatalabb vált erőszakossá, azzal, hogy megragadta a másik kezét.
"Meg szeretném igazítani a hajadat, hogy mindenki láthassa, hogy te lány vagy!" Mutatott a haja felé.
"Nem érzed ezt egy kicsit soknak? Miattad nem vágattam le a hajam, mert megkértél rá, most meg már azt sem akarod, hogy legyen barátnőm??!" Taeyeon duzzogott és elnézett, véletlenül se találkozzon nővére szemével.
"Urg! Rendben, rendben, de akkor csak..." félbeszakította Taeyeon hirtelen, szoros ölelése.
"Tudom, hogy nem tudsz nekem ellenállni Soosoo~." Sooyoung mosolygott, megfordult, majd megcsókolta az arcát. Taeyeont ez lesokkolta, s el is húzódott tőle.
"Yaah! Ne csináld, lehet, hogy meglátnak minket!" Körülnézett a kissebbik bizonyítékot keresve, hogy nincs senki a közelükben.
"Héjj! Szégyenletes! Jessicát bárhol megcsókolod, de máris elugrasz, ha a nővéred ad egy puszit?? Igazságtalan!" Karba tette a kezét, jelezve: valakinek meg kell Őt vígasztalnia.
"Oké, oké, de ez így nem vonzó! Nem tudod, hogy népszerű lány vagyok?"
---------------------------------------------------------
Tiffany elaludt az órán, pechére meg is látta a Tanárnő.
"Tiffany Hwang Kisasszony! Itt alszol??!" Hiába beszélt az idős Hölgy, Tiffany nem hallotta, így elindult a dühös nőszemély Tiffany felé és egy könyvet dobott a padjára, amitől Tiffany megrémült.
"Jó reggelt, Kisasszony!" Ezt még nyugodtan mondva, majd üvöltve kizavarta a teremből. Mivel bűntetésként Tiffanynak térdelnie kellett, magasba tartott kezekkel, így nem csoda, hogy hálát adott az égnek, mikor kicsöngettek.
Yoona és Seohyun aggódva kérdezik fáradtságának okát, de mivel nem mondhatta el az igazat, egy kielégítő hazugsággal elfedte az igazságot: "Csak sokat hiányoznak a szüleim, nem tudtam magam kialudni."
Sunny rohant Taeyeonhoz, aki Sooyoung mellett haladt.
"Taeyeon-ah, várj!"
Ohh..Sunny-ah, hogy vagy? Kérdezte Sooyoung.
Rendben vagyok, köszönöm Sooyoung unnie!" Elmosolyodott, majd Taeyeon felé fordult.
"Mi van Sunny?" Kérdezte Tae, mintha semmi sem történt volna. Sooyoung elhúzta húgát és suttogta a fülébe:
"Menj, Én elmondok neki mindent." Taeyeon el is indult, gyors tempóban.
"Ó, oké őrült lány!" Sunny dühöngve kiáltott utánna.
Taeyeon futás közben tárcsázta Jessica számát.
------------------------------------------------
Sétáltak a lányok, mikor Hyoyeon megállította Őket. "Tiffany! hogy vagy? -Köszöntötte szép mosollyal.- Fáj még a lábad?"
"Minden rendben van, az én hibám volt."
"Ne aggódj." Hyohyeon megpaskolta Tiffany vállát, ami a többiek furcsállottak, s ezt Hyohyeon észre is vette.
"Óh! Bocsánat, Én csak aggódtam." Elhúzta a kezét és feszengve dörzsölte nyakát.
Kellett keresni viszont egy autót Tiffany sajgó lábai miatt, amire Hyohyeont kérték meg, hogy vigye Őket a kollégiumhoz.
"Ha bármikor haza kell vinnelek, csak szólj!" Hyohyeon mosolygott, válaszul Tiffany is elmosolyodott.
Hirtelen megszólalt Tiffany telefonja. "Urg! Elfelejtettem! Igen!? Háló? Anya!"
Rossz napja volt Tiffanynak....
Tetszik Sooyoung karaktere!
Én már várom mi is lesz ebből!
YOU ARE READING
Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)
RomanceSzex, szerelem, szenvedély. Taeyeon és Tiffany megismerkedésétől egészen a Happy Endig. Kim Taeyeon: Egy híres rossz lány, és egy nőcsábász Tiffany Hwang: Egy híres, gazdag, sokat csodált lány Sunny: Taeyeon legjobb barátja, aki szerelmes Tiffanyba...