"Hm bébi??" Tiffany kissé nyomta Taeyeon testét.
"Hm?" Tae színlelte, hogy nem tud semmit és ártatlan.
"Ahm kisbaba?? Mit gondolsz? Itt az ideje, hogy...ahm, tudod." Tiffany szégyenlősen kuncogott.
"Nem tudom, hogy mire gondolsz." Taeyeon megőrizte hidegvérét.
"Ehh! Taeyeon! Mintha nem értenéd mire célzom."
"Hmmm. Tényleg türelmetlen vagy huh?" Taeyeon átölelte Őt hátulról. "Oké, de van egy feltételem." Tae leültette Tiffanyt a kanapéra.
"Mi az Taeyeon?"
"Mondj el mindent." Taeyeon komoly volt.
"Mi? Elmondtam neked mindent."
"Mielőtt szerelmesek lettünk a barátaid sok mindent mondtak rólam."
Tiffany bólintott. "Igen." Majd egy kis szünet után: "Rendben, mondj el mindent, ami a fejedben van."
Taeyeon összekulcsolta a kezét, és várta, hogy Tiffany folytassa.
"Oké, Jessicától hallottam először a neved."
"Jessica? De hogyan?" Taeyeon nem értette, s közelebb húzódott hozzá.
Tiffany megköszörülte a torkát, túl feszült volt. "Halottam, ahogy a neved nyögte."
Taeyeonnak szó szerint leesett az álla.
"Hogyan si-" Taeyeon nem tudta befejezni a mondatát.
"Emlékszel? A szobánk egymás mellett volt. Éjjel tanultam, és mindent...igen."
"Oké, tudom, hogy jó vagyok."
"Majd minden este halottam a neved, és megfordult a fejemben, hogy ki is lehet az a Taeyeon"
Taeyeon mosolyogva hallgatta barátnője monológját.
"Amikor először megláttalak fel sem merült bennem, hogy te lennél a nyögés tárgya, mert azt gondoltam, hogy Taeyeon egy fiú." /Fiúkat és lányokat is elkeresztelnek 'Taeyeon' néven./Tiffany megvakarta a fejét. "Akkor részeg voltál, Én pedig elaludtam melletted, miközben ápoltalak."
Taeyeon elvigyorodott.
"Várj! Együtt voltunk egész éjjel. Ugye hozzám értél? Mármint a másik fajta érintéssel." Tiffany felsikított.
Taeyeon vett egy mély lélegzetet. "Őszintén szólva, igen. Azért, mert azt hittem, hogy Jessica vagy, így..."
Tiffany felkiáltott. "Mi? Akkor Te kihasználtad, hogy aludtam?"
Taeyeon aranyosan elmosolyodott. "Bocsi."
"Hmp. Azt hittem, hogy csak álmodtam.." Tiffany összehúzta szemeitt, de Taeyeon megfogta a kezét.
"Mérges vagy?"
YOU ARE READING
Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)
RomanceSzex, szerelem, szenvedély. Taeyeon és Tiffany megismerkedésétől egészen a Happy Endig. Kim Taeyeon: Egy híres rossz lány, és egy nőcsábász Tiffany Hwang: Egy híres, gazdag, sokat csodált lány Sunny: Taeyeon legjobb barátja, aki szerelmes Tiffanyba...