Csak egy pillanat

228 9 0
                                    

Taeyeon Jessica derekára tette a kezét, miközben suttogott neki néhány rossz szót. Sunny a távolból szinte sokkot kapott, mikor Taeyeon keze egy pillanat alatt Jessica derekára szökött.

"Megcsókolhatlak?" Tae kérdezte lágy és csábító hangon. Jessica majd elolvad, s félszegen mosolyog, ahogy lassan bólint. Az idősebb lány megragadta a lehetőséget és megcsókolta. Sunny álla leesett, ahogy figyelte 'mestere' mozgását. 

"Woow...szép munka, az első bázis máris megvan" Sunny elismerte.

Taeyeon szenvedélyesen csókolgatta Jessicát, s elfeledve, hogy publikus helyen vannak, csúszott a keze föl-le a lány derekán. Mivel ez tetszett Jessicának, egy halk nyögést eresztett el, amitől a másik fél csak még erősebben csókolta Őt.

Tae hirtelen egy véletlen zajt hallott, amitől egy "Ki az?!" reakció törte meg a kapcsolatot a testük között. Jessica megragadta az arcát: "Menjünk a szobádba." Egy perverz nézést villantott, az előbb még meglepett fél, majd felvezette Őt a szobájába. Bezárta az ajtót, folytatva a csókot. 

Elkezdte vetkőztetni és pár másodperc múlva már látni lehetett Jessica selymes testét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elkezdte vetkőztetni és pár másodperc múlva már látni lehetett Jessica selymes testét. Taeyeon ment Jessi szájáról a nyakára. Addig-addig szopta, mígnem egy piros folt jelent meg Jessica bőrén, közben pedig gyengéden maszírozza a lány mellét, míg a másik kezével a kikapcsolja Jessica melltartóját.

Jessica elkezdi kigombolni Taeyeon ingét, de Ő megállítja. Jessica duzzogott.

"Miért??"

Taeyeon egy komoly tekintettel a szemébe nézett és ezeket a szavakat mondta:

"Csak Én érintelek meg, Te ne érints meg engem, rendben?" Jessica bólintott, s folytatták. Egyre jobban érezte magát a fiatalabbik lány "Ahh.. Taeyeon ahh". Taeyeon most a másik mellén folytatta a játékot.

Eközben Tiffany jött ki a szobájából, s azon mérgelődött, hogy holnapra mennyit kell tanulnia, mígnem rászánta magát.  "Ahh.. Taeyeon ahh...még!" Tiffany felállt és odatette a fülét a falhoz. Hangos nyögéseket hall. "Milyen világ ez?" tanakodott magában.

Taeyeon most a hasát csókolgatta, míg keze lassan dörzsölte Jessica privát részét. "hmm, Taeyeon-ah, ne csak játsz..." Taeyeon levette Jessi alsóneműjét, s most a csupasz bőrfelületen csinálta ugyanazt, szép lassan. "Ahhh Taeyeon....ahh Tae.."

A másik oldalon Tiffany elrémült. "Ők..." Majd megrázta a fejét és tovább fülelt.

"Taeyeon! Erősebben!" Jessica sóvárgott.

"Tetszik? Huh? Készen állsz az utolsó szintre?" Taeyeon suttogta, ezután pedig elhelyezte két ujját Jessicába. Megcsókolta, miközben lassan méllyebbre dugta az ujjait.

"Taeyeon ahhh. Fáj....de...Én..." Nyögte egyre hangosabban, miközben Taeyeon csak nézi ujjait, ahogy ki-be jár Jessicából.

#9-es szobában: Tiffany ráharapott alsó ajkára és figyel. A leghangosabb nyögést, amit valaha hallott: "Taeyeon ahh én...jövök!!!!"

Taeyeon kihúzta ujjait. Lement Jessica lába közé, elkezdte nyalogatni csiklóját körkörös mozdulatokkal. Folyadék fröccsent ki Jessicából. "Tae...Taeyeon áhh..." Ez volt Jessica utolsó nyögése, Taeyeon megpihent mellette.

"Kik Ők? Hogyan tudják ezt itt csinálni?" Leült a tankönyve elé, de nem tudott koncentrálni "Nem..nem...nem...ez csak..ahm...semmi" végül megrázta a fejét.

"Te vagy a legjobb Taeyeon!" rádőlt a másikra, miközben szájával érintgette a másik lány ajkát. Taeyeon elmosolyodott, aztán becsukta a szemét. Lassan mindketten elaludtak.

Éjjel csak forgolódott Tiffany az ágyában, elképzelve, amit hallott.

--------------------------------------------------------

"Tiffany! Tiffany!" Seohyun próbálta az ajtón kívűlről felébreszteni barátját. "Tiffany! Reggel 6 van már!" Yoona is csatlakozott.

#10 soba: "Mi a fene!? Ilyen korán már kiabálnak...hangosan!" Próbált Taeyeon felkelni, de Jessica megfogta a karját és visszahúzta "Ne figyelj rájuk, csak aludjunk."

#9 szoba: Ahogy Tiffany ránéz az órára majdnem sokkot kap. "Sajnálom lányok! Gyertek be, gyorsan lefürdök." Leültek az ágyra és egymásra néztek "Tiffany somem fog megváltozni."

Zuhanyozás közben Tiffany tanakodott: "Alig aludtam, állandóan 'azon' a dolgon járt a fejem....El kéne mondani a lányoknak? nem...nem kéne."

Eközben Sunny nagy gondokkal küzdött: "Be menjek? Nem volna jó ötlet...Biztos még mindig pucéran édelegnek...

Biztos még mindig pucéran édelegnek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Inkább felhívom."

RING RING RING Taeyeon válaszolt a hívásra: "Háló?" Szeme még mindig zárva van.

"Taeyeon-ah, kelj fel, már fél 7!"

Egy sóhaj kíséretében válaszolt: "Oké, oké, miután fürödtem." Letette a telefont.

"Jessica, ébredj fel, el fogunk késni." Gyengéden megrázta Jessica testét.

"Oké Tae." Felült, majd megcsókolta Taeyeont.

"Többet szeretne, huh?" Suttogta Tae a fülébe.

"Ahh..már 6:50...megyek egyedül." Sunny fújtatott.

Később Taeyeon jött iskolába Jessicával. Minden lány Őket nézi, és összesugdosnak mögöttük. Taeyeon ezek hatására tüzes szemeket vetett rájuk, erősen megszorította Jessica kezét és egyenesen ment tovább.

"Mi az? féltékenyek vagytok, mert együtt vagyunk?"

"Én járok Taeyeonnal, nem Ti!" Kiáltott rájuk Jessica.

"Wow, csak nem vagy büszke, hogy a csajom vagy, huh?"  Taeyeon megfogta Jessi arcát, hogy megcsókolja, de a tanár félbeszakította Őket.

"Akkor a két lány jöjjön az irodámba!" Dühösen rájuk kiáltott.



Szegény Tiffany...fáradt.

Miért nem akarja Taeyeon, hogy megérintse Jessica?

Hamarosan megtudjátok.

/Nem kell aggódni, kedves olvasók, ez nem egy TAENGSIC fanfic...csak még be kell vezetni a történetet. Nemsoká jön TAENY. ;)

De olyan édes Taeyeon és Jessica együtt!! *~*/

De olyan édes Taeyeon és Jessica együtt!! *~*/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)Where stories live. Discover now