Én is Szeretlek

299 4 0
                                    


"Ahh fáj!" Tiffany felébredt, fájó lábakkal. Taeyeon lassan kinyitotta a szemét.

"Ez az, amit kapsz, ha makacs vagy." Taeyeon kacagott, és leült menyasszonya mellé. "Jó reggelt bébi!" Tae megcsókolta Tiffany homlokát.

"Neked is fáj?"

"Hmm, igen fáj, de élveztem a tegnap estét. Minden rendben van." Taeyeon befedte meztelen testét egy törölközővel és elindult a fürdőszobába. Tiffany egy gonosz mosollyal követte Őt. "Yahh! Mit csinálsz?" Taeyeon megijedt, mikor meglátta Tiffanyt. Tiffany ránézett egy hatalmas szemmosollyal. "Még egy kör?" Tae kérdezte. A fiatalabbik bólintott, és ráharapott ajkára. "Oké, gyere ide." Magához húzta. Tiffany megharapta Taeyeon száját, majd szopta. "Ahh Tiffany, olyan meleg van." Taeyeon megfogta Tiffany derekát, aztán bevezette a zuhany alá, és megeresztette a vizet. "Elképesztően dögös vagy." Taeyeon nekitolta Tiffanyt a falnak.

"Felfallak." Tiffany karja simogatta hátát. Hirtelen megragadta Taeyeon fenekét, és elkezdte masszírozni, ami beindította a másikat. Tae megcsókolta a nyakát, melleit, s elkezdte szopni Őket. "Ahh Taeyeon, tovább..." Taeyeon haladt egyre lejjebb, míg nem elérte Tiffany csiklóját. Tiffany megragadta a haját. "Ahh Taeyeon...."

Az idősebbik felállt, elkezdte ismét Tiffany száját támadni, még keze lent játszott. Beszúrta 2 ujját Tiffanyba. "Ahh...ahh...Taeyeon" Tiffany fújtatott, miközben elkezdte masszírozni szerelme melleit. Taeyeon is nyögött, de nem állt le. Taeyeon csókolgatta Tiffany nyakát, s ott hagyott egy hickeyt. "Taeyeon-ah...Én...mindjárt...el...élvezek..."

Taeyeon ismét leguggolt, széttárta Tiffany lábait és elkezdte nyalni csiklóját.

"Ahh Taeyeon ahh, ne hagyd abba!" Tiffany lehunyta a szemét, szinte megjelent előtte Taeyeon nyelve. "Taeyeon-ah, gyere ide!" Tiffany megragadta Taeyeon vállát és felhúzta. Szenvedélyesen megcsókolta. "Tetszik mi?"

Taeyeon bólintott, majd megharapta Tiffany ajkát. Tiffany egyből megtámadta Taeyeon privát részét, és masszírozta. Újra megcsókolta, s ezzel a lendülettel 2 ujját bedugta Taeyeonba. Taeyeon kihúzta a csókot és nyögött.

"Ahhh!!!!! Tiffany...megint...makacs...vagy."

Tiffany váltogatta a tempót, hogy (mint tegnap este) 'megkínozhassa' Őt. Taeyeon ráhajtotta fejét Tiffany vállára. "Ahh ahh ahh Tiffany" Tiffany megpuszilta Taeyeon nyakát, aztán kissé megharapta. "Ahh Tiffany.."

Tiffany lelassult. "Urg, elfáradtam."

"Ne hagyd abba, nagyon közel vagyok." Tiffany elmosolyodott, s megdörzsölte Taeyeon csiklóját, amitől Taeyeon szinte azonnal jött.

"Taeyeon, köszönöm, hogy nem félsz tőlem, és megbízol bennem."

Taeyeon bólintott. "Én köszönöm, hogy végre megbízhatok valakiben."

*RING RING RING*

"Huh. Nagy időzítés." Taeyeon felvette a ruháját és lement.

"Szia Taeyeon!" Sunny integetett, majd megölelte Taeyeont. "Hiányoztál Taeyeon."

"Ohh Sunny, nagyon korai vagy."

Tiffany lement "Oh, szia Sunny!"

"'Fürödtetek', huh?" Sunny viccelődött velük, így Tiff megragadta Taeyeon karját. Természetesen mindegyikőjük értette, a 'fürdeni' szót, s annak hátsó jelentését.

"Igen!" Tiffany büszkén jelentette ki. Taeyeon csak mosolygott, és megrázta a fejét.

Sunny belemászott Taeyeon képébe.

Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)Where stories live. Discover now