Vége az összes vizsgának. "Nyár! Jövünk" Yoona hangosan felkiáltott.
"Menjünk és pakoljunk össze." Seohyun javasolta.
Tiffany elszomorodott. "Lányok. Én nem megyek...A szüleim nincsenek otthon."
"Szegényem, akkor csak gyere haza hozzánk." Kérte Yoona
"Nem. Tánc órákon leszel, én pedig nem tudok táncolni."
"Akkor gyere el hozzánk." Most Seohyun próbált tenni valamit.
"Nem! Egyikőtök pihenését sem akarom elrontani. Főleg, hogy ilyenkor a család a legfontosabb."
"Akkor itt maradsz?"
"Hmm.. Nem tudom. Majd idővel kiderül." Elindult a szobája felé. Látta Taeyeont a folyosón, de figyelmen kívül hagyták egymást.
Sunny és Yuri pakolják a cuccukat, mikor Yuri arra lett figyelmes, hogy Sunny nem szól egy szót sem.
"Beszéltél Tiffanyval?" Megrázta a fejét, csak ennyit mondott: "Yuri-ah, kérlek ne beszélj róla."
Sooyoung áll a kapu előtt, várja húgát.
"Yaah! Taeyeon-ah!" Taeyeon leballagott. "Taeyeon-ah, hol van a csomagod?"
"Tudod, hogy Én nem megyek."
"Megint? Már 2 éve történt!" Sooyoung szomorúan próbálta rábeszélni a lányt, de Taeyeon átölelte Őt.
"Vigyázz magadra. Köszönj anyának helyettem is." Sooyoung ezek hallatán meglágyult.
"Oké, te is vigyázz magadra! Ha meggondoltad magad, csak szólj!"
Tiffany kíséri lefelé két barátját, mikor meglátta Taeyeont.
"Ő még mindig itt?"
"Mindig itt marad, minden vakáción."
"De miért?"
"Nem tudjuk."
------------------------------------------
Csendes volt az éjjel a kollégiumban. Taeyeon úgy gondolta, egyedül van, ezért kiment a kertbe. Hallotta valaki segítségért kiáltott, így elkezdett olyan gyorsan futni, ahogy csak tudott. Meglátta Tiffanyt, ahogy egy férfi fogásából próbál kiszabadulni. Azonnal kettéválasztotta Őket, majd elkergette a férfit.
"Köszönöm Taeyeon!" Meghajolt.
Taeyeon csak bólintott, aztán indult is volna be, mikor Tiffany megszólította, megtorpant.
"Miért maradtál a kollégiumban?"
"Hmm.. Ezt Én is kérdezhetném."
"Nincs miért hazamennem."
YOU ARE READING
Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)
RomanceSzex, szerelem, szenvedély. Taeyeon és Tiffany megismerkedésétől egészen a Happy Endig. Kim Taeyeon: Egy híres rossz lány, és egy nőcsábász Tiffany Hwang: Egy híres, gazdag, sokat csodált lány Sunny: Taeyeon legjobb barátja, aki szerelmes Tiffanyba...