Hiába múlt az idő, Sunny nem látta az álom lányt.
"Már két hete nem láttam, de még Taeyeonnal sem tudok lógni, mert állandóan Jessicával van."
RING RING RING Sunny lenéz telefonjára, látja a kijelzőt: 'Yuri' Legalább 5 percig beszélgettek, hogy megvitassanak egy találkozót.
A találkozó folyamán: "Hatalmas hírem van!" mondta Yuri.
"Ne csigázz! Beszélj!"
"Anya azt mondta, hogy beköltözhetek a kollégiumba!"
"Komolyan?!"
Kissebb beszélgetés után Sunny (kézenfogva) körbevezette unokatestvérét a kollégiumban.
"Ki Ő? Olyan ismerős.." Kérdezte Yoona Seohyuntól, aki a ruhákat pakolta be a mosógépbe.
"Ja!! Sunny barátnője, Yuri!" Yoona ennek hallatára összeszorította az öklét. Seo, aki mindezt látta, rákérdezett.
"Miért vagy mérges?" Mivel Yoona nem figyel, Seohyun ráerősít kérdésére. "Héééj, mi az?"
"Látod Őket? Milyen édesek..."
"Huh? Csak nem vagy féltékeny???"
"Dehogyis!" Seohyun nem hitt neki.
"Ne aggódj Yoona, inkább segíts."
"Miért vagyok annyira féltékeny rájuk?" Tanakodott magában.
-------------------------------------------------
"Hála Istennek! Szombat van, azt csinálunk, amit akarunk!" Mondta Jessica, miközben körülfonta karjával Taeyeon nyakát.
"Igazad van! Mit szeretnél csinálni?" Szenvedélyesen megcsókolták egymást.
#9 szoba.
"Urg! Többször ne!" Tiff befogta a fülét, hogy ne hallja a hangos nyögéseket. "Utálom, utálom! Nem is tudok sehová menni a barátaimmal...." Feltekerte a tv-n a hangerőt maximálisra, így nem hallott semmit. "Mi lenne, ha kiosonnék? Nem...azt nem tehetem!" Gondolkodott tovább, mit kéne tennie, hogy ne unatkozzon...
Nem bírta tovább. Rábeszélte két barátját, segítsenek neki kiosonni.
A plázában voltak, ettek.
"Lányok, mindjárt jövök."
"Rendben. Megvárunk! ~"
Sunny és Yuri is a női wc-ben voltak. Mikor Tiffany belépett, Sunny megdermedt. Tiffany távozta után Yuri rákérdezett. "Ismered Tiffanyt?" Sunny elpirult.
"Szóval Tiffany a neve..." Halkan suttogta.
Yuri úgy vélte nem hallotta mit kérdezett tőle. "Ismered Őt?"
"Nem. Mesélj el mindent róla!!"
"Oké, oké, csak ne légy..ilyen vad..."
Feltűnt Yuri!
Yoona féltékeny... Vajon Miért?
Hol-van-már-TAENY?????? Talán a következő fejezet?
Majd kiderül! ;)
YOU ARE READING
Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)
RomanceSzex, szerelem, szenvedély. Taeyeon és Tiffany megismerkedésétől egészen a Happy Endig. Kim Taeyeon: Egy híres rossz lány, és egy nőcsábász Tiffany Hwang: Egy híres, gazdag, sokat csodált lány Sunny: Taeyeon legjobb barátja, aki szerelmes Tiffanyba...