Mondd el az igazat

154 8 0
                                    

Ma van a nagy nap, mikor az iskolák versenyeznek egymás ellen.

"Urg! Annyira remeg a lábam."

"Ne idegeskedj, rengeteget gyakoroltunk! Jól fogod csinálni! Megbízunk benned!" Yoonát sikeresen lenyugtatta Hyoyeon. Kissebb bíztatások és kis csevegések után végre eljött az idő, mikor már készülődnek a felálláshoz.

Taeyeon bámulta Jessicát, aki leült mellé. "Hiányoztál Jessica." Jessi nem figyelt fel rá.

Pár perc múlva Seohyun és Jessica volt soron, fel is állt a helyéről, utána pedig Taeyeon ugrott fel. "Sok szerencsét bébi!" Jessica figyelmen kívűl hagyta barátnőjét.

Seohyun a "Miattad" című dalt énekelte, Jessica pedig a "Tik-tok"-ot adta elő. Kiabáltak a nézők! "Woow Jessica, elképesztő vagy!"

Kihírdették a győztest. Yoona volt az.

"Hmm..-_-" Seohyun elszomorodott. Yoona átölelte Őt.

"Minden rendben! Következő alkalommal több szerencséd lesz!" Tiffany is csatlakozott.

"Gratulálok Yoona, megcsináltad!" Mosolyogtak egymásra. "Ahm.. Seohyun, ne aggódj, legközelebb biztos Te nyersz!" Néztek Seohyunra, aki majdnem sírt.

"Ne, ne sírj Seohyun! Csak azért nyert Yoona, mert a koreográfiája patentosabb volt!"

"Igen, ez az egyetlen ok, amiért Ő nyert!" Seohyun éljenzett.

Taeyeon várta Jessicát, mikor hirtelen leült mellé egy lány.

"Azt hallottam, hogy Te és Jessica szakítottatok."

"Nem! Ki mondta ezt?!"

"Nem! Ki mondta ezt?!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ohh..azt hiszem akkor ez csak egy pletyka." Aztán a lány elment, mert látta, hogy Jessica közeledik feléjük.

"Megint flörtöltél, mi? Taeyeon?!"

"Nem, Jessica, Ő csak kérdezett tőlem valamit!" Taeyeon próbálta kioldani Jessica összefont karjait.

"Nem hiszem el!" Szemét forgatta, majd ellökte Taeyeon kezeit.

"Huh? Gyerünk Jess, ez a lány senki nekem! Mit akarsz még? Mit tegyek, hogy higgy bennem?" Jessica mindezt figyelmen kívül hagyta és elment.

"Taeyeon!" Sunny kiabálta.

"Mi az?"

"Nem akarsz csatlakozni hozzánk?"

Taeyeon meglátta Tiffanyt Sunny mellett, aki csak a földre tekintett. Intett egyet, hogy 'Nem'.

"Miért? Mi történt vele?" Kérdezte Sunnyt Seohyun.

"Taeyeon és Jessica még mindig vitatkoznak. Bár..nem hibáztatom Jessicát, hisz én sem akarnék egy 'Playgirl' barátnője lenni."

Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)Where stories live. Discover now