Már megint késik Taeyeon... Hajt a kocsijával, mint egy őrült, de még így sem fog odaérni, mert a rendőrség megállította.
"Héj, te kölyök! Gyere csak velünk!" Nem volt mit tennie.
Egy hosszú lábú lány rohan be az állomásra. "Taeyeon!! Már megint mit csináltál?!" Tae forgatta a szemét és ferlsóhajtott.
"Ne csinálj úgy, mintha az anyám lennél."
Miután Sooyoung elintézte a papírokat, elindultak hazafelé. Mikor Taeyeon kiszállt volna már az autó anyósüléséről, Sooyoung kinyújtotta a jobb kezét, Taeyeon felé.
"Add ide a kulcsokat." Taeyeon ismét csak tehetetlen volt. Engedelmeskedett. "Nem fogod használni az autót, ameddig én azt nem mondtam. Így legalább megtanulod a leckét, te kis mocsok."
------------------------------------------------------
"Taeyeon-ah! Mi történt?" Kérdi aggódva Jessica.
"Elkapott a rendőrség gyorshajtásért, aztán a nőévérem elvette tőlem a kocsi kulcsokat..."
"Ohh.. Szegény bébi." Megdörzsölte, majd megpuszilta Tae arcát.
Ő elmosolyodott "Akkor kimehetünk később?" Tényleg nem akarta Taeyeon, hogy elutasítsa Őt.
"Sajnálom bébi, de ének órám lesz, majd jövő héten." Meg akarta csókolni, de Taeyeon elfordult.
"Rendben, értem, akkor majd leszek Sunnyval, menjünk az osztályba." Hidegen mondta Taeyeon.
Miután kicsöngettek Taeyeon rohant Sunny felé, aki sietve pakolászta cuccait.
"Héj, Sunny! Mi az?"
"Megyek, hogy láthasssam Tiffanyt!" Sun mosolygott, majd elment.
"Ahh... azt hiszem, egyedül leszek." Gondolkodott egy pillanatot. "Lemegyek a nézőtérre."
Leült és nézte, ahogy Jessica énekel. Néhány lány Őt figyelte, amikor elkezdett egy random iskolás lánnyal flörtölni. Jessica látva ezt, odament hozzá. "Mit gondolsz, mit csinálsz most?!" Taeyeon felállt.
"Nézlek, közben pedig beszélgetek a...." Mielőtt befejezte volna a mondatot a lány sarkon fordult.
"Te nem engem figyeltél, hanem velük flörtöltél." Jessica rákiáltott, el is indult volna, de Taeyeon hátulról átölelte.
"De bébi... Ez nem az, amire gondolsz."
Nem hatotta meg. Elsétált és ott hagyta Taeyeont.
"Jól van! Először az autóm, aztán a legjobb barátom, most meg a barátnőm! Viccelsz velem, igaz?!" Mutogatott felfelé, mintha az égnek beszélt volna.
-----------------------------------------------------
Yoona és Hyoyeon gyakoroltak az edzőteremben. Tiffany bement hozzájuk. Félre hívta Yoonát, Hyoyeonnak pedig csak köszönt.
"Mikor végzel?" Kérdezte Tiffany.
"Fél 8, vagy talán 8, nem tudom..."
"Rendben, akkor megkeresem Seohyunt." Seohyun egyedül énekelt, gyakorolt.
"Biztos feszültek a verseny miatt..."
----------------------------------------------------
Taeyeon berúgott. A kollégium folyosóján tántorog cikkcakkban, mit sem törődve azzal, ha néha nekimegy a falnak. Oda ért egy ajtóhoz, ami nem nyílt, egyre csak erősebben próbálta kinyitni, azt gondolván, hogy ez az Ő szobája. Tiffany, aki mindezt hallotta a szobából, kissé megnyitotta az ajtót.
"Ki az?"
Jobban megnyitotta, az eddig félig nyitott ajtót, s Taeyeon a karjaiba borult.
"Huh? Ki vagy? Mit keresel itt??!" Fogta Taeyeon testét, akinek a feje most a mellén nyugszik.
"Hmmm." Taeyeon szeme csukva volt, ahogy mormogta. Megragadta Tiffany a lányt és odacipelte az ágyához. Sajnálta.
Lefektette Taeyeont és egy nedves törölközővel megtörölte Taeyeon arcát, nyakát, karjait.
"Aranyos...de...olyan fiús." Végigmérte fentről lefelé. Kibontotta Taeyeon haját, majd blúzát. "Nem tud aludni ilyen ruhában... Huh?? Sportmelltartót visel?"Megrázta a fejét és elmosolyodott. Most a nadrágját hámozta le róla. "Boxer?" Tiffany vihog, ahogy leteszi Taeyeon ruháit. "Te tényleg fiús vagy." Utolsó szavát egy kedves mosoly követte, aztán gondosan betakarta a részeg lányt.
Na végre!! Egy kis TAENY!
Mi lesz ha felébred? Vagy mi lesz az éjjel?
Megtudjátok a következő fejezetben! :)
YOU ARE READING
Csak téged szeretlek 1 (Only you magyar verziója)
RomanceSzex, szerelem, szenvedély. Taeyeon és Tiffany megismerkedésétől egészen a Happy Endig. Kim Taeyeon: Egy híres rossz lány, és egy nőcsábász Tiffany Hwang: Egy híres, gazdag, sokat csodált lány Sunny: Taeyeon legjobb barátja, aki szerelmes Tiffanyba...