1. Kapitola

25 1 1
                                    

Ach jo já ty rána nesnáším!!! Chlavně když jdu do školy. Ráno vstávám v 6:30 a škola začíná v 8:00.

--Caroline--

Dneska jsem vstala v 6:00. Kvůli dú. Večer nemám chuť si psát domácí úkoly. Možná jsem divná ale je to pravda. Včera jsme dostali asi 5 domácích úkolů. Takže docela "super". No nic asi vstanu ať to mám už za sebou. Jdu po schodech dolů otevřu dveře a vidím tátu jak pracuje na notebooku.

,,A... ahoj tati. Co.. co tu děláš?" Zeptám se

,,Pracuji. Nemohl jsem usnout tak jsem si dodělal prezentaci jak jedu na Slovensko." Řekne kidně.

Já nechápu jak někdo vstane a ještě jde pracovat?! To já radší prolínu Insta a jdu si číst na WattPad než abych šla pracovat. No super můj plán je v prd*li. Takže 5 poznámek?? No to je jedno jdu nahoru a vyndavám si svůj telefon z nabíječky. Koukám kolik má procent.

,,32%?!" zakřičím.

,,Stalo se něco zlato?" Zeptá se mě táta.

,,Noooo.... Nic všechno je v poho." Snažím se to říct co nejrychleji ale už je pozdě. Jde za mnou táta.

,,No řekni co se stalo Carol."

,,Nic jen mám vybitej mobil."

,,Jsi si jistá? Pokud ano tak ok." Otočí se a odejde dolů.

Já si strčím mobil do nabíječky a už projíždím Insta. No jo no jinde mě nenajdete. Né že bych byla závislák ale alespoň 1x deně se kouknu na Insta a min. 3x na WattPad. Neříkejte mi že vy taky ne.

,,Už je ráno vstávat!" Zakřičí máma z kuchyně.

,,Jj už jdu mamí." A už pádim dolu.

Jako vždy poslední. No nic no asi už nikdy nebudu první.
,,Ahoj brácho!" Pozdravím a pomalu začínám litovat co jsem řekla. Kdyžtak chci sednout na židli brácha mi ji odsune a já spadnu na zem.

,,Auuu!" Zakřičela jsem a podle mě to slyšeli i v New Yorku.

,,Teď už celkem dobře Caroline!" Odpoví brácha a pousměje se. Ale takovým tím zlým úsměvem. Brácha je velitel největšího a nejsilnějšího GANGU ve škole. A celá škola se ho bojí a když myslím celá tak myslím i učitele a ředitele.

Ahój
Doůfám že se vám první díl líbil!!!
Budu ráda za comenty a votes!
Další díl by měl vyjít zítra nebo až v neděli ještě uvidím!
Stejně tohleto nikdo nečte takže ahoj!

- PinkBunnyLover

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 07, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LOVE WITH MY BROTHERKde žijí příběhy. Začni objevovat