Probudil jsem se celkem brzy, mohlo být tak půl osmé.
Jimin ještě podřimoval. Nechtělo se mi ho budit, tak jsem se co nejpotišeji převlékl a odebral se na snídani.Pokud si dobře pamatuji snídaně má být už od sedmi..
Došel jsem do hotelové jídelny a doufal, že tam někdo od nás už bude, protože jsem nechtěl sedět sám u stolu.
Skoro úplně vzadu jsem k mé radosti uviděl Joona a hned se tedy vydal za ním."Mohu si přisednout hyung?" zeptal jsem se.
Rychle zvedl hlavu, asi jsem ho překvapil, "uh, jo jasně Kookie. A nechceš si nejdřív nabrat něco k snídani?" pozasmál se.
"Noo, to bych mohl," usmál jsem se a šel si ke 'švédským stolům' vybrat něco co by mi mohlo chutnat.Po chvilce jsem měl plný talíř a vrátil se zpátky ke stolu.
"Co tak brzy?" zeptal jsem se, většinou to byl Jin, kdo byl první vzhůru.
"Ale, nějak jsem nemohl dospat. A co ty tu?" pousmál se.
"Já jsem se vzbudil, no a spánku už jsem měl dost, tak jsem šel sem," usmál jsem se.
Joon jen kývl."Stalo se něco?" zeptal jsem se, Joon nevypadal zrovna v nejlepší náladě.
"Ne ne, nic se nestalo. Jen to teď budeme mít všechno hrozně narychlo, tak o tom tak nějak přemýšlím" usmál se a já jen nechápavě koukal.
"Však víš, jak jsme tu jen ty čtyři dny, tak rozhovory, koncert, meeting, hned zasebou.." objasnil mi.
"Joo jasný, ale to se zvládne, tak jako vždy," řekl jsem sebejistě, Joon se na mě usmál a kývl hlavou na souhlas.
Chvíli jsme si povídali, Joon potom byl už uvolněnější a začali přicházet i ostatní.Po snídani jsme dostali rozkaz být za dvacet minut u východu hotelu. Vydali jsme se tedy všichni ihned do pokojů zabalit si potřebné věci.
××Už jsem měl všechno co jsem potřeboval, tak jsem se posadil na postel a sledoval Jimina.
Najednou zakopl o nějaké harampádí, co tam předtím položil a rozplácl se na zem.
Začal jsem se smát až jsem se svalil na postel. Jimin se zvedl a hodil po mně vražedný pohled.Posadil jsem se "to je karma, za to jak jsi mě vytáhl z postele," zasmál jsem se.
Jimin jen něco zamručel a naházel to harampádí do skříně.
××Vzal jsem si batoh a rozhodl se jít už na místo srazu.
Byl jsem u dveří, když mě Jimin zastavil, "počkeeej, já už taky jdu," vzal si tašku a přiběhl ke mně.Když jsme došli dolů, tak jsem už u východu viděl Jina a Yoongiho. Jimin se na mě najednou zavěsil, skoro jsem spadl.
"Co to děláš?" zasmál jsem se.
"Niiic," zazubil se.
Hned jak jsme přišli k nim, tak jsem si všiml, že je Yoongi nějaký naštvaný.Podíval jsem se na Jina pohledem 'co se stalo?'. Jin jen pokrčil rameny.
Jimin přihopsal k Yoongimu a objal ho, Yoongi ho jen naštvaně odstrčil a propaloval pohledem.
Jen jsem na to nechápavě čučel, všiml jsem si i Jina že měl podobný výraz jako já.
Je pravda že Yoongi je často v takové zvláštní náladě nebo v takovém až melancholickém stavu mysli, ale odstrčit někoho kdo ho obejme tímto způsobem, ještě k tomu Jimina, jsem ho nikdy neviděl.Myslím, že ti dva mají podobný vztah jako já a Tae, jen Jimin musí snášet Yoongiho věčně spavé nálady..
Opravdu mě zajímalo proč byl naštvaný.Mezitím co jsem přemýšlel, tak se tam nějakým záhadným způsobem objevili i ostatní.
Z myšlenek mě vytáhl Tae, který mi mával rukou před obličejem.
Chvilku jsem pozoroval jeho ruku míhající se sem a tam.
ČTEŠ
Friends? (TaeKook)
Fanfiction"Pamatuješ si, jak to mezi námi začalo?" podíval se na Kooka Tae a přisedl si blíže k němu... ~ příběh se odehrává ve skupině ~