"..otevřením dveří,"
"Ve kterých byl Jin a zkazil vám tuhle nádhernou atmosféru," zasmál se Jin, který přišel z kuchyně. Chvilku poslouchal za dveřmi a čekal na tuhle chvíli, kdy se zase může vložit do Kookieho vypravování.
"Jine?!" zamračil se Kookie, který v tuhle chvíli ležel těsně vedle Taeho na pohovce.
"Co? Zase kazím atmosféru?" zasmál se Jin.
Tae se taky zasmál, "ne v pohodě."
"Jo v poho, stejně už jsem to dovyprávěl," usmál se Kookie a odsunul Taemu nohy, aby si mohl sednout.
"Vidíš Tae? Já ti říkal, že si to pamatuju," zasmál se."No, ale občas jsem vyprávěl i já," Tae si načechral polštářek a dal si ho pod hlavu.
"A já taky," zasmál se Jin.
"Zvládl bych to i bez vás," Kookie uraženě nafoukl tvářičky a založil si ruce.
"Taky si myslím. Jo, a musím říct, že jsem to nikdy dřív neslyšel takhle dopodrobna," přišel usměvavý Hobi a za ním Jimin.
"Co?! Vy jste poslouchali?!" vyjekl Kookie.
"Já myslím, že aspoň kousek zaslechl každý. Já bohužel jen konec, teď jsme s Yoongim přišli," zasmál se Jimin.
"Ale to né," Kookie si rukama zakryl obličej.
"Co? Vždyť to nebylo nějak hrozný, nebo tak něco," řekl Hobi a rozcuchal Kookiemu.
"A ty jsi to slyšel celé hyung?" podíval se Kookie na Hobiho skrz prsty.
"No, ano. Omlouvám se, jen když jsem zaslechl kousek, tak mě zajímalo co bude dál, navíc jsem toho taky trochu součástí, tak jako všichni," usmál se Hobi.
"Divim se, že si Taeho nepřizabil za to co udělal," přišel Joon.
Kookie si povzdychl, "já bych ho přizabil, kdyby to bylo za jiné situace," usmál se a podíval se na Taeho.
"Škoda, že přišel Jin. Kdo ví co by se stalo potom, nebo co chtěl Tae říct," culil se Jimin a s nadzvedáváním obočí se díval na Taeho, který mu uštědřil pohled 'nech toho, nebo tě večer budu muset zakopat na zahradě'
Kookie si zase zakryl, teď již více červenající se tvář.
"Taky by mě zajímalo co si chtěl říct Tae," přitakal Jiminovi Yoongi, který přišel z chodby a zavěsil se na Jimina.
"To je jedno," mávl rukou Tae, "nebylo to nic důležitého. No a nechtěli by jste zase někam odejít a nechat nám trochu soukromí?" rozhlédl se po ostatních, všiml si jak Kookie celou dobu sedí.
"To vy jste si vybrali špatné místo. Jděte někam do pokoje, já se chci koukat na televizi," řekl Joon.
"Né, ať tu zůstanou, já je chci poslouchat," zasmál se Hobi.
"Tak my půjdem," řekl Kookie a rychlým krokem se vydal do svého pokoje.
Tae se vydal hned za ním.
Ostatní zůstali v obýváku, až na Jina, který šel do kuchyně a Yoongiho co si šel někam lehnout.
"Kookie? Všechno v pořádku?" zeptal se Tae, když dorazili do pokoje.
"Až na to, že všichni slyšeli aspoň kousek toho vyprávění, tak jo," Kookie se podíval na Taeho.
"Aaaw, ty se červenáš," Tae přišel blíže ke Kookiemu.
"Možná.." skousl si ret Kookie.
"Určitě, je to vidět," zasmál se Tae.
Přešel ke Kookiemu a pomalu ho povalil po sebe na postel.
Tváří se přiblížil k jeho, "jsi roztomilý, víš to?" foukl Kookiemu do obličeje."Nech toho," zachichotal se Kookie a zadíval se Taemu do očí.
Tae se usmál.
Věnoval Kookiemu krátký polibek a pak se oddálil, "jó, převyprávěl si to dobře, ale něco tam chybělo.""Co? Vždyť si chtěl říct jak to mezi námi začalo ne?" Kookie nechápavě pozoroval Taeho, který se na něj culil.
"Jó, to jo. Převyprávěl jsi mi první vyznání, polibek, hmmm.. co mi jen chybí?" řekl Tae a napodoboval přemýšlení, ale pak se zase začal smát a culit.
Po chvilce co si Kookie Taeho měřil pohledem a Taeho neopouštěl culící se výraz promluvil, "že nemyslíš to, co si myslím, že myslíš?"
Tae se zasmál, "já si myslím, že si myslím, to co myslíš, že si myslím."
"To nemyslíš vážně," zasmál se Kookie, ale pak nasadil vážný pohled a čekal na odpověď.
"Kdo ví?" zasmál se Tae.
- Konec -
ČTEŠ
Friends? (TaeKook)
Fanfiction"Pamatuješ si, jak to mezi námi začalo?" podíval se na Kooka Tae a přisedl si blíže k němu... ~ příběh se odehrává ve skupině ~