Jungkook
Všichni jsme seděli v kruhu ve studiu a Namjoon nám právě sděloval informace o zítřejším odletu, a myslím že i nějakém programu.
Moc jsem to nevnímal, přemýšlel jsem totiž nad Taem.Poslední dobou se ke mně chová odtažitě..
Začíná mi chybět, i když ho vidím každý den, chybí mi jak se mě vždycky snažil za každou cenu rozesmát...
když jsme byli spolu tak jsme se snad jen smáli, nevím co se stalo...Ale musím uznat že i ve mně se něco změnilo... zdá se mi jako bych byl okolo Taeho víc nervózní...
Vždycky jsme si byli s Taem hrozně blízcí, ale za poslední měsíce jsou naše interakce tak vzácné a při každé cítím něco... zvláštního... nikdy dřív se mi to nestávalo.....Chybí mi můj veselý TaeTae...
Pomalu jsem zvedl svůj nepřítomný pohled na Taeho. Zaskočilo mě že mě pozoroval, lehce jsem z toho znervózněl, nevěděl jsem co si o tom myslet.
Tae byl ale asi také trochu zamyšlený, a když si všiml že na něj koukám, tak sklopil pohled na podlahu."Kooku, můžeš mi prosím zopakovat kdy bude zítra budíček?" z pozorování Taeho mě vytrhla Namjoonova otázka.
Chvilku jsem na něj jen přiblble koukal a nakonec ze sebe vysoukal "C-co?"
Všichni se začali smát, tedy až na Taeho, ten na mě jen znovu trochu zamyšleně hleděl.Nervózně jsem se pozasmál a čekal až budu mít prostor ke slovu.
Po chvilce, když se kluci uklidnili, jsem se zeptal Joona, "promiň hyung, co že jsi to chtěl vědět?"
Namjoon zavrtěl záporně hlavou, "ale nic, jen už dávej pozor je to důležité pro všechny."
Kývl jsem na souhlas a už poslouchal."Takže, zopakuji hlavní důležité věci k zítřku. Budíček bude v šest ráno a z dormu odjíždíme v osm. Zabalte si věci na čtyři dny, budeme spát v hotelu v pokojích po dvou, jeden z nás bude muset být bohužel na pokoji sám. Dvojice se budou losovat na místě a nebo večer, to si ještě rozmyslím. Na jídlo budeme chodit nejspíše do restaurací, jen snídaně máme v hotelu," zopakoval Joon.
"A už se můžeme konečně vrátit do dormu?" řekl velmi unaveně Yoongi.
"Ano, to je vše co jsem vám teď potřeboval sdělit," Joon přikývl.
Hned na to jsme se všichni zvedli a nahrnuli se do šatny převléknout.××
Konečně jsme dorazili zpátky do dormu. Skoro naráz jsme se cpali do dveří, až mě překvapilo že jsme se v nich nezasekli.
"Zabírám si první koupelnu," vypískl Jimin a běžel nahoru do koupelny.
Celkem se divím, že má ještě nějakou energii.Máme tu bohužel jen dvě koupelny, je to celkem blbé, když nás je tu tolik.
"Tak já mám teda druhou," řekl hrubým hlasem Tae, až mi z toho přeběhl mráz po zádech.
Všichni ostatní se pak rozešli buď do pokojů, nebo do obýváku, jen já jsem furt stál na místě a díval se směrem co odešel Tae."Kookie? Jsi v pořádku?" zamával mi rukou před obličejem Jin.
"Uh, jo v pořádku hyung," usmál jsem se na něj.
"Opravdu? Takhle mimo mi přijdeš už delší dobu a popravdě Tae taky.. Co se děje?" lehce se zamračil, ale spíše starostlivě než naštvaně.
ČTEŠ
Friends? (TaeKook)
Fiksi Penggemar"Pamatuješ si, jak to mezi námi začalo?" podíval se na Kooka Tae a přisedl si blíže k němu... ~ příběh se odehrává ve skupině ~