"Nii, Heleene,"laususin, pannes oma käed ta õlale, et ta mu voodile istuks,"nüüd räägime."
"Mis küsimused sul nüüd on?"turtsatas tüdruk, ning ma istusin oma kirjutuslaua taha toolile, otse tema vastu.
"Mis sa arvad, mitme poisige me seal tutvume?"laususin lühidalt.
"Me oleme nii hirmuäratavad, et ilmselt kellegagi,"
"Vale vastus,"laususin,"vähemalt kahega, sest me oleme nii hirmuäratavalt armsad ja tõmbame mehi ligi,"
"Oled sa selles kindel?"lausus Heleene,"me võime just kõik eemale peletada,"
"Seda me ei tee, sest me oskame neid ainult ligi tõmmata,"
"Oh sind ja sinu fantaasiat,"turtsatas ta.
"Liisamaa on rikkalik, sa pole sellest ikka aru saanud?"turtsatasin,"lollakas"
......
"Okei, nii. Kurat ma ei tea ju. Türa, kus sa oled?"laususin minnes juba närvi. Otsisin oma ühte musta pusa, mis mulle natuke suur oli. Aga see oleks nagu õhku haihtunud.
"Mis ropendad laps?"astus Heleene mu tuppa sisse viineriga, millest ta ampsu võttis.
"Ma olen sinust ainult natukene noorem,"pomisesin.
"Kuus päeva on ka asi!"naeris tüdruk,"aga okei, mida sa otsid?"
"Oma seda musta pu-"ühel hetkel leidsin selle teiste riiete tagant,"ei midagi, ma juba leidsin."
"Jälle see pusa?"vaatas ta seda,"sa kunagi jooksid ja hüppasid sellega ringi nagu kuueteist aastane, kes kooli minema ei pea,"
"Mhmm, aga ega sellest kuueteist aastase elust mul ka palju möödas pole,"pomisesin vaikselt,"igatahes, homme,"
"Homme on head aega Eesti ja tere tulemast Tenerife ning uued seiklused,"Heleene naeratas.
"Sellest tuleb elu lahedaim, super hüper mega ja parim reis,"kallistasin teda.
"Ma juba tunnen, kui palju me seal omal marki maha teeme iga asjaga,"turtsatas ta kallistades mind vastu,"aga me teeme selle megaks,"
_________________________________Heia!
See osa oli nüüd üpris lühike, kuid see oli ka vaid alles algus kõigele. Avaldage arvamust :)
-Liisa
YOU ARE READING
Road trip/eesti k.
RomanceÜks plaan. Plaan minna Tenerifele kahekesi oli kahe parima sõbra plaan. Seiklusi, mida nad otsisid tuli palju. Võib-olla, et isegi liiga palju.