11// Heleene

230 32 2
                                    

Istusime Frangiga rannabaaris ja nautisime oma jäätiseid. Ta rääkis mulle palju lugusid, mis mind naerma ajasid ja ühe korra läks mul jäätis kurku, sest ma naersin nii palju.

"Mida sa siis teed, kui te koju lähete?"küsis Frank. Ma ei tahtnud isegi hetkel koju minemisele mõelda.

"Ära tuleta meelde. Ma ei taha üldse siit ära minna."ütlesin ma oiates.

Frank muigas. "Ma usun."

"Mõtlesin kuskile tööle minna, et natukene juurde teenida. Reisil ju kulub raha nii palju."

"Hea mõte."

"Ja sina? Mida sa teed?"

"Ilmselt midagi. Mul pole plaane."

Ta naeratas mulle. Ma sulasin ta ees iga kord, kui ta mulle naeratas. Ma ei saanud sinna midagi parata.

"On sul kunagi poissi olnud?"küsis Frank järsku.

"Mul oli kunagi klassivennaga teema. Kui seda saab selleks nimetada. See kõik oli nii vale ja see on keeruline jutt. See oli kõigest üks mäng."

"Kasutas sind ära?"

Noogutasin. "Jah. Ma andestasin talle."

"Tõesti? Miks?"

"Ma ei tea isegi. Ausalt. Kas sul on endal on tüdruk olnud? Või on äkki praegugi?"

Miski mu südames lootis, et tal pole hetkel tüdrukut.

"Ei, mul pole hetkel."

Sinna see teema jäigi, sest nägime Liisat ja Karli meie poole tulemas. Viipasin neile, et nad meie juurde istuksid.

"Noh, mis te sööte siin? Leene, jäta mulle ka jäätist."lausus Liisa.

"Ah, käi kanni, "ütlesin muiates."Osta ise omale."

"Kadekops."

"Olengi."

Frank muigas ja viskas oma tühja jäätisetopsi minema. Viskasin oma topsi ka minema ja me läksime neljakesi tagasi oma asjade juurde.

Panin omale kleidi tagasi selga ja viskasin end rätikule pikali. Tundsin, kuidas Frank end minu kõrvale pikali heitis. Tundsin, kuidas poiss vaikselt mu kätt puudutas. Justkui mööda minnes. Tervest mu kehast käis järsku elekter läbi.

"Kõik hästi?"küsis ta.

"Jah, ikka. Ma vist lähen käin korra hotellist läbi."

Tõusin kähku püsti ja jooksin hotelli poole. Ma ei teadnud ise ka, mis mul viga oli.

Road trip/eesti k.Where stories live. Discover now