Vaatasin oma telefoni uuesti. Liisalt pole ühtegi sõnumit, ega kõnet siiani tulnud.
Rahune, lase tal puhata. Ilmselt pole tal telefoni lihtsalt kaasas.
Äkki temaga juhtus midagi halba? Tegelt mul pole mõtet nendele asjadele mõelda, ilmselt on ta kuskil väljas. Loomulikult 24/7 ei pea ta ka minuga ühenduses olema..
Aga ma siiski loodan, et ta annab varsti märku, et kõik on korras.
Ta on nüüd ära peaaegu kuu. Peaaegu kuu ei näe ma teda enam. Peaaegu kuu ei saa ma teda kallistada, sest ta on liiga kaugel.
See aeg venib, kui tigu sest ma igatsen teda nii palju. Alati ongi nii, et kui sul on vaja, et aeg liiguks kiiremini, siis see justkui lõpmatuseni veniks ja kui just on vaja, et aeg veniks nagu tigu, siis kaob aeg kiiremini, kui ma ei tea mis.
Mu telefon piiksatas, ning ma vaatasin seda lootes näha Liisalt sõnumit, aga see oli hoopis mu klassivend Tom. Ta küsis, et kas ma oleksin nõus nendega kokku saama. Vastasin jaatavalt ja me leppisime kokku, et ta tuleb koos Lucasega minu juurde.
.....
"Tsau mees,"lausus Tom, astudes sisse, kui olin neile ukse lahti teinud.
"Hei hei,"laususin, kui nad mõlemas toas olid.
"Lähme elutuppa?"küsis Tom, ning ma noogutasin, mille peale ta elutoa diivanile istus.
"Liisa on nüüd kui kaua Tenerifel?"küsis Tom koheselt.
"Peaaegu kuu,"ohkasin. Ma tõesti tahaks, et ta juba tagasi oleks.
"Ja oled sa kindel, et seal Tenerifel selle ajaga,"ta ohkas,"midagi ei juhtu?"
"Ma olen kindel. Me oleme juba 3 aastat koos olnud ja kunagi pole midagi sellist juhtunud. Ma usun, et ta tuleb tagasi ja kõik on samamoodi nagu alati olnud on,"põimisin oma näpud kokku,"ma armastan teda, tema armastab mind ja kõik on hästi,"
"Aga ometigi sa kardad Ethan,"lausus Lucas,"su näost on näha, et sa kas kardad või kahtled,"
"Ma ei kahtle ja ei karda ka,"
"No ise sa tead,"lausus Lucas vaadates aknast välja.
_________________________________oli loetav?
-Liisa
VOCÊ ESTÁ LENDO
Road trip/eesti k.
RomanceÜks plaan. Plaan minna Tenerifele kahekesi oli kahe parima sõbra plaan. Seiklusi, mida nad otsisid tuli palju. Võib-olla, et isegi liiga palju.