"Kuule, rahune nüüd,"laususin vaikselt.
"Ma ei saa.. Kurat, miks igal pool sellised nahhui jobud kutid on? Äkki Karl on samasugune.."lausus ta vaikselt.
"Eiei, ma ei u-"ma lõpetasin oma lause nähes Karli nime vilkumas oma ekraanil. "Oota, Karl tahab midagi,"
"Mis ta tahab?"ohkas Heleene.
"Oota, ma käin ära korra. Oota siin,"laususin, minnes uksest välja. Karl tahtis korraks hotelli ees kokku saada. Äkki ta seletab mulle ka täpselt ära, mis toimub?
"Mis toimub nüüd? Frangil on tüdruk?"laususin koheselt kui ma olin ta juurde jõudnud.
"Mhmh, Vanessa,"lausus ta vaikselt ohates,"Frangi ja Vanessa suhe läheb järjest kahtlasemaks, see pole enam see, mis kunagi oli. Ta ei lubanud Heleenele rääkida, sest ta arvas, et kui Heleene teada saab siis äkki nad pole koos enam nii palju.."ta ohkas,"Frank on nüüd iseenda peale vihane, et ta varem ei öelnud, aga ma arvan, et tema on ka armunud. Ma ei tea.."
"Ja nüüd on Heleene see, kes nutab oma silmad peast,"laususin kurjemalt,"me vist lähme koju,"
"Eiii, miks?"vaatas Karl mind nüüd rohkem silmadega puurides.
"Äkki oled sina samasugune. Kindel, et sul ka tüdrukut pole?"lipsasid sõnad mu suust välja.
"Eieieiei,"raputas ta kiirelt pead,"miks sa nii arvad?"
"No ma ei tea ju täpselt.."laususin ohates,"anna andeks, need sõnad lihtsalt tulid mu suust välja,"
"Mhh, tule,"haaras ta mu oma embusesse,"ma luban sulle, et ma pole samasugune. Räägi Heleenega, ma ei taha, et te läheks. Äkki me ei näegi siis enam nii palju ja.. palun räägi temaga lihtsalt,"
"Ma proovin, aga ma ei luba midagi,"laususin vaikselt,"äkki kõik saab korda.."
"Ma loodan.."
...
"Mis ta tahtis?"küsis Heleene, kui ma tuppa astusin.
"Ta ei taha, et me ära läheks,"laususin,"ja Frank pidi nüüd iseenda peale kuri olema.."
"Jajah, seda räägivad nad kõik,"lausus ta,"ma tahan koju. Ma ei taha Franki enam kunagi näha.."
"Ma saan aru, et te Karliga armastate üksteist, aga kui me läheks, siis.. ma ei tea, kindel, et Karl ka selline pole? Ma ei taha, et sina ka nüüd haiget saaks,"lausus Heleene siis.
"Ma ei usu, et Karl selline on. Ta on teistsugune.."pomisesin.
"Jah, aga kui ta ka selline on, kui sa haiget saad siis ma murran ta kaela,"lausus ta naeratades kergelt,"aga okei.. Oleme veel siin.. Natuke. Ja siis vaatame,"
"Davai,"naeratasin talle.
VOUS LISEZ
Road trip/eesti k.
Roman d'amourÜks plaan. Plaan minna Tenerifele kahekesi oli kahe parima sõbra plaan. Seiklusi, mida nad otsisid tuli palju. Võib-olla, et isegi liiga palju.