16// Heleene

221 28 0
                                    

"Heleene, sulle on külaline!"karjus Liisa teisest toast.

"Mis asja? Ma hakkasin magama minema just."

Tõusin voodist, panin omalw hommikumantli ümber ja läksin ukse peale. Seal seisis Frank.

"Mis asja sa teed siin?"

"Ma tahtsin kutsuda sind tähti vaatama."

"Tähti vaatama? Kuhu?"

"Kui sa kaasa tuled siis näed."lausus ta muiates.

Ohkasin. "Hea küll."

Läksin tagasi magamistuppa, kus Liisa mind huvitatult ootas.

"Ta kutsub mind tähti vaatama."

"Ohoh. Vaadake, et te siis kindlasti suudlete."

"Kuule, käi kanni."

Tõmbasin omale teksad jalga, panin pluusi selga ja jaki veel peale.

"Lähme?"

Poiss tõmbas mu selja taga ukse kinni ja me jalutasime hotellist välja. Nägin alles õues, et taevas on ilusaid säravaid tähti täis.

"See on nii ilus."pomisesin ma.

"Tule nüüd."ütles ta, võttis mul käest ja tiris mind ranna poole. Rannas istusime ühe palmi alla maha.

"Tead, ma pole kellegagi varem nii tähti vaadanudki."ütlesin.

"Siis ongi minuga esimene kord."

Naeratasin ja toetasin end vastu puud. Kavatsesin seda hetke täiel rinnal nautida. Ma poleks osanud midagi paremat isegi loota.

"Mul on isegi hea meel, et sa mind sealt voodist välja ajasid. Ma oleks muidu kõigest sellest ilma jäänud."

"Mul on hea meel, et sa tulid."

Ta lükkas mu juuksesalgu mulle kõrva taha. Ta liikus oma käega mu põsele ja ma tundsin, kuidas tervet mu keha läbis külmavärinad. Võpatasin korraks, kui Frank mind vaikselt suudles, kuid siis suudlesin teda vastu.

See oli kõige imelisem tunne, mida ma kunagi tundnud olen. Ma ei leia selle jaoks piisavalt sõnu.

"Ma olen tahtnud seda juba ammu teha."ütles ta sosinal, kui ta minust eemale tõmbus.

"Miks sa seda lihtsalt ei teinud?"

"Ma arvasin, et ehk on liiga vara ja sobivat hetke polnud."

"Ole nüüd."

Ta suudles mind uuesti ja ma sulgesin silmad. Ma ei kahetsenud sugugi, et temaga sel õhtul kaasa läksin.

***

LAPSED SEE TULI ÄRA!

-Heleene

Road trip/eesti k.Where stories live. Discover now