Ma istusin hotelli toas ja kahetesin, et ma ei läinud Liisaga välja. Tüdruk läks kusagile Karliga, nad kutsustid ka mind, kuid ma ei tahtnud minna. Äkki on Frank ka nendega? Olin nõus veel paariks päevaks jääma, sest Liisa nii soovis.
Kui mul sai lõpuks kõrini ainult istumisest, tõusin püsti ja võtsin oma rahakoti. Mul oli kõht tühi, ma vajasin üht suurt šokolaadi ja näksimist. Mul oli ka kõrini sellest, kuidas ma ennast tundsin. Ma ei saanud enam Franki usaldada.
Panin ukse enda järel lukku ja pistsin võtme taskusse. Ma tõesti ei viitsinud seda võtit sinna alla anda. Jalutasin lähimasse toidupoodi ning poes olles viskasin korvi kaks suurt šokolaadi, kommi ja krõpsu. Suundusin edasi alkoholi riiuli juurde ja valisin sealt kolm siidrit ja ühe veini.
Kassa juures polnud õnneks suurt järjekorda ja ma sain kohe asjad makstud. Viskasin asjad kiiresti kilekotti ja läksin välja. Poest väljudes puhus soe tuuleiil mulle näkku. Ma tundsin juba väikest igatsust Eesti järele, ema järele. Tahtsin talle rääkida Frangist, lihtsalt talle kõik mured ära rääkida. Oleksin ju võinud talle hetkel helistada, kuid see polnud see.
"Heleene, oota!"
Teadsin kellele see hääl kuulub ja ma ei pööranud meelega ümber. Üritasin teda lihtsalt ignoreerida.
"Palun, ma tean, et ma keerasin kõik perse, kuid kuula mind ära!"
Peatusin lõpuks ja vaatasin talle otsa.
"Mida sa veel tahad?"küsisin külmalt.
"Lihtsalt kuula mind, eks? Mul on jah tüdruk, kuid meie vahel pole kõik nii lilleline nagu sulle tundub."seletas poiss. Ma ei uskunud sellest sõnagi. Alles eile ma kuulsin, kuidas ta teda kalliks kutsus.
"Tead mille peale sul annet on? Valetamise. Ma ei kavatse enam ühtegi sõna kuulata."
Pöörasin talle selja ja ma põhimõtteliselt jooksin tema eest ära, endal pisarad uuesti silmis. Miks minul kõik valesti läheb? Hotelli jõudes jooksin kiiresti, avasin oma värisevate kätega ukse ja panin selle enda järel lukku.
"Okei, rahune maha."sosistasin endale. Pühkisin pisarad ja võtsin kotist välja ühe siidri pudeli.
Otsustasin endal õhtu lõbusaks teha koos suure šokolaadi, siidri ja veiniga.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Road trip/eesti k.
RomanceÜks plaan. Plaan minna Tenerifele kahekesi oli kahe parima sõbra plaan. Seiklusi, mida nad otsisid tuli palju. Võib-olla, et isegi liiga palju.