Amikor leértem Gergőhöz ő a telefonját nyomogatta. Leültem mellé és felhúztam a zoknim. Ott ültem és vigyorogtam, nem tudom mivan velem hiszen mostmár végre megnyugodhatok. Igen mint mindig, a gondolataimmal voltam elfoglalva amikor Gergő félbeszakított. -Van kedved átjönni? -Kérdezte én meg hirtelen nem is tudtam mit mondani mert olyan gyorsan jött ez az egész, aztán persze kinyögtem, hogy igen. Gergő örült ennek. -De hozd a fürdőruhád. -Szólalt meg. -Minek az? -Kérdeztem meglepve. -Fürödni. Ó szóval medence is van, ez számomra mindenképp örömhír. Miután felöltöztem erőt vettem magamon és felhívtam anyát, hogy közöljem vele mindezt és meglepően boldog volt. Vajon azért mert örül a boldogságomnak, vagy esetleg valami más van a dolog mögött? Ahh mindegy nem akartam ezzel foglalkozni úgyhogy inkább gyorsan megetettem Kefét és már indulhattunk is. Viszont amikor kiértünk ijedten tapasztaltam, hogy megint motorral megyünk. Miután sikerült megbarátkoznom a tudattal, hogy mostantól valószínüleg többet kell motoroznom felültünk rá úgy ahogy a múltkor és indultunk is Gergőékhez. Nagyon közel laknak hozzánk és ezt el se hiszem. Miután Gergő leszállt a motorról segített nekem is a rendkívül nehéz feladatban. Amikor beléptünk Gergőék kertjébe azt se tudtam mit szóljak. Elképesztő dekoratív és tele volt növényekkel, az út nagyon szépen ki van alakítva és a fű csak úgy ragyogott a szépségtől. -Na mit szólsz? -Kérdezte Gergő miközben hátra vezetett a hátsó ajtóhoz. -Szóhoz se jutok. Mondtam neki vigyorogva. Amikor beértünk a terasz részhez ott volt egy nem nagy, de egy szuper medence. Elvolt kerítve, voltak hozzá csobogók amikből folyt ki a víz...khm hát én itt és most kijelentem, hogy ideköltözök. Amikor beléptünk a házba egy hatalmas fekete zongora fogadott minket. Viccből el is kezdtem rajta zongorázni a persze igen hiányos zongoratudásommal. Amikor tovább mentünk egy hatalmas nappali közepébe tekinthettünk be. Felnéztem és láttam, hogy plafon helyett egy gyönyörű tetőablak helyezkedik el. Csodálatos látvány volt.
Már kezdtem furcsálni, hogy senki sincs otthon amikor Gergő húgát Fruzsit láttam meg felénk futni. Gergő mesélt róla pár dolgot és azt is, hogy három lánytestvére van: Réka, Fruzsi és Lili. -Szia. -Közsöntem Fruzsinak. Fruzsi rendkívül cuki lány volt kicsit félt ettől a helyzettől, de reméltem majd megszokja. Ekkor Gergő megkérte Fruzsit, hogy hozza ki a kamrájukból a gyümölcslevet. Fruzsi megfogta a kezem és elkezdett húzni maga után. Biztos azt akarta, hogy menjek vele szóval mentem Fruzsi után. Először a mosdón sétáltunk át ami szintén nagyon tetszett. Aztán jött egy mosókonyha ami tele volt kimosandó ruhákkal. Majd egy zuhanyzó, egy wc kagyló és csak ezután értünk be a kamrába amiben szép sorban sorakoztak az ételek/italok. Mire kiértünk a kamrából Gergő már épp jött volna be utánunk így viccből mondtam neki, hogy itt el lehet tévedni, de erre nem válaszolt csak felkapott és bevitt a szobájába.Ahogy szoktam most is zavarba jöttem és vártam az eseményeket, de Gergő csak lerakott az ágyára majd mellém feküdt. Megkérdezte, hogy hozzon e valami kaját mire mondtam neki, hogy otthon már ettem kétszersültet. Gergő megfogta a kezem aztán odavezetett a teknőséhez. Jaj annyira cuki volt ahogy úszkált össze vissza.
-Megfoghatom Gergő? -Kérdeztem csillógó szemekkel. Gergő válasza igen volt szóval kivettem az akváriumból. Nagyon megtetszett ez a teknős úgyhogy el is neveztem krokinak. Viszont lassan muszáj voltam visszatenni mivel már nagyon nyugtalankodott, szegényke biztos nincs hozzászokva, hogy idegenek fogdossák. -Látom szereted a teknősöket. -Szólalt meg Gergő és miközben adtam krokinak szárított halat és rákot válaszoltam neki, hogy igen nagyon imádom őket. -Na akkor jó. De ezt jobban fogod. Mondta azzal megfogta a kezem és finoman elkezdett kifelé húzni magával majd csak a teraszon állt meg.
-És most? -Kérdeztem Gergőt arra utalva, hogy nem értem miért jöttünk ki. Gergő csak nevetett és megkérdezte: -Nem akarsz fürödni velünk?
-Veletek? -Kérdeztem. -Igen velem meg a húgommal. Bólintottam egyet majd bementem a házba és átöltöztem fürdőruhába. Miután készen voltam visszamentem a medencéhez és Gergőhöz aki azóta is kint várr rám fürdőnadrágban. *o*
-Mehetünk? -Kérdeztem izgatottan
-Menj csak. -Mondta majd bement gondolom szólni Fruzsinak én pedig megpróbáltam bejutni a medencébe addig. Végül sikerült, bejutottam és a víz pont megfelelő volt. Egy röpke mozdulattal fejjel lefelé lementem a víz alá. Aztán kimentem azzal a szándékkal, hogy ugrok egy fejest, aha ez lett volna, de Gergő egyszercsak hátúlró felemelt és örömre bedobott a vízbe. Nem volt könnyű dolga a heves ellenkezésem miatt, de végül csak sikerült neki. Amikor utánam ugrott letámadtam és elkezdtem az arcába paskolni a vizet aminek ő nagyon örülhetett. Óvatosan lefogta a kezem és ezzel sikerült is lenyugtatnia, majd Fruzsi is társult hozzánk. Remek tehát már ketten fognak a kedvükre dobálni.
Miután feldolgoztam a történteket kiúsztam a medence széléhéhez pihenni. Épp kezdtem volna relaxálni amikor a falból egyenesen a hátam közepére kitört egy csomó víz mire előre sodródtam, de olyan sebességgel hogyha nem velem történne el se hinném. Nagyon fájt a hátam és levegőt se kaptam mivel az orromba vagy egy liter víz került. A szemem olyan szinten fájt, hogy szószerint égett. Ezekután nem gondoltam semmire csak arra, hogy kiakarok jutni. A következő pillanatban mintha Gergő meghallotta volna a gondolataimat mert elkezdett felém úszni majd átkarolta a derekamat és úgy próbálta megtartani a fejem. Majd az következett, hogy a nyakába vett és kivitt a medencéből majd odaszólt Fruzsinak, hogy kapcsolja ki a gombot amit véletlenül bekapcsolhattam. Ha tudtam volna, hogy ez történik velem inkább messze elkerülöm azt a gombot, dehát így jártam. Gergő bevitt a nappaliba és lefektetett a kanapéra. Én semmit se láttam annyira fájt még mindig a szemem, az orromon pedig lehetetlen volt levegőt venni mivel tele volt vízzel. De az megnyugtatott, hogy itt volt velem Gergő. Épp simogatta a fejemet amikor valamilyen szinten sikerült kinyitnom a szemem. Kis mértékben láttam magam körül a világot aminek nagyon megörültem. -Mi történt veled kicsim? -Kérdezte Gergő. Amire én csak annyit mondtam, hogy benyomtam valami gombot és kicsapódott a falból egy csomó víz ami olyan erősen eltaszított, hogy szinte mindenem fáj azóta. Gergő átölelte a fejemet én pedig belehajoltam az ölébe, aztán így ott helyben elaludtam.
Amikor felébredtem azt vettem észre, hogy nincs mellettem senki. Döbbentem keltem fel a kanapéról majd mentem át Gergő szobájába, de ott se találtam őt, úgyhogy inkább visszamentem a konyhába és ittam egy pohár narancslevet. Épp hívni akartam Gergőt, amikor kinyílt a bejárati ajtó mire gyorsan ledobtam a poharat, vagyis gondosan ráhelyeztem az asztalra és amikor ezzel megvoltam egy idegen fiú állított be. Miután észrevett gyorsan odajött hozzám és nagy vigyorral az arcán megölelt (?) -Hát te vagy a Maja? -Kérdezte szintén vigyorogva viszont én egyáltalán nem voltam ilyen jó kedvembe mivel egy idegen pasas itt ölelget miközben Gergő sehol. És ekkor belépett Gergő is a konyhába én meg csak úgy elvoltam mint egy darab fa. -Oh sziasztok. Köszönt Gergő majd Réka és a palija bevonult Réka szobájába. Gergő gyorsan levette a cipőjét és idasietett hozzám majd elmondta, hogy ő Dávid Réka pasija.
-De mit keres itt? -Kérdeztem meglepetten.
-Hát itt lakik. -Válaszolt Gergő miközben előhúzott a zsebéből valami mini gyógyszert.
-Tessék. -Mondta és odaadta nekem az üveget, ezt se értettem, hogy minek ez nekem, de azért elfogadtam. Amíg Gergő elment kezet mosni én leültem a kanapéra. Ott üldögéltem amikor megpillantotam Dávidot az ablakban. Gondoltam kimegyek bocsánatot kérni tőle az előbbiek miatt. -Szia. -Köszöntem neki ezúttal kedvesen. Amikor megpillantott ő is köszönt nekem: -Szia Maja -Figyelj Dávid ne haragudj, hogy az előbb nem reagáltam csak nem igazán tudtam, hogy mivan. Virgyorgott egyet majd válaszolt:
-Semmi gond. Örültem, hogy sikerült tisztázni mert ez az egész olyan hülyén alakult ki, hogy muszáj volt. Miután ezzel megvoltam bementem a házba onnan pedig egyenesen Gergő szobájába. Ott Gergő anyukája fogadott akivel mellesleg még nem találkoztunk.
-Jó napot! -Köszöntem Gergő anyukájának minden előzmény nélkül aki megfordult vigyorgott egyet aztán szorosan átölelt. Én nem tudom ez az ölelkezés közbeni vigyorgás gyakran előfordul Gergő családjában. Gondoltam amikor megszólalt Gergő anyukája:
-Hogy te milyen szép lány vagy. És a hajad egyszerűen fantasztikus. -Jelentette ki. Megköszöntem a dicséretet majd kimentem a szobából. Halál nyugodtan sétáltam a folyosón amikor Lili (Gergő másik húga) kiugrott a szobájából és rám üvöltött: -SZIAA! Én pedig úgy megijedtem, hogy egy akkorát estem mint még soha. Hát igen ez vagyok én...😅 Szóval már kezdtem rohamosan közeledni a kemény padló felé amikor a padló helyett Ráestem Gergő mellkasára. Mikor kinyitottam a szemem rá kellett jönnöm, hogy szó szerint Gergőn hasalok. -Szia kicsim. -Suttogta rekedten mire gyorsan segítettem neki felállni majd inkább elindultam Gergő szobájába, de ekkor Gergő hirtelen megragadta a csuklóimat, visszahúzott magához, megfogta mindkét kezével az arcom és hosszan megcsókolt. Hát erre nem számítottam.
-Szóval nem haragszol? -Néztem bociszemekkel Gergőre. -Már, hogy haragudnék? -Válaszolt kuncogva. Istenem nagyon imádom. Ezek után Gergő megfogta a kezem és kivezetett a medencéhez. -Maradj itt jövök pár perc múlva. -Mondta majd visszament a házba. Türelmesen vártam rá miközben arra gondoltam, hogy milyen szerencsés vagyok, egyes helyzetekben viszont már igen szerencsétlen. Hát igen ez az élet. Pár perc múlva Gergő vissza is ért, leült mellém egy koktéllal a kezében majd odaadta nekem.
-De édes vagy. -Mondtam és csak úgy repkedtem az örömtől.
-Na milyen? -Kérdezte Gergő. -Nagyon finom. -Válaszoltam neki miután belekostoltam, és tényleg nagyon finom volt. Ezután Gergő felállt és felkapcsolta a medence világítását. Hmm épp itt az ideje egy éjszakai fürdőzésnek gondoltam magamban majd felálltam megfogtam Gergő kezét és behúztam magammal a medencébe. De amikor beértem a vízbe és körülnéztem Gergőt semmerre sem láttam. Most vagy én vagyok a hülye vagy ez tényleg eltűnt. Gondoltam majd Gergő egyszercsak kiugrott a vízből, pont az orrom előtt. Oh teljesen a szívbajt hozta rám, de nem érdekelt. Szóval Gergő ott állt előttem miközben mosolyogva nézett majd hirtelen megölelt és a fülembe súgta: -Szeretlek!
Ekkor a minimum az volt, hogy a szívverésem kihagyott pár ütemet mert elmondhatatlanul boldog lettem és úgy éreztem mintha csak az álmaimat élném meg újra és újra. Igaz nem tudtam mivel érdemeltem így ki Gergő szeretetét, de egy biztos, hogy én is határtalanul szeretem őt és, hogy nem szabad elveszítenem. -Én is téged. -Mondtam ki bátran a gondolataimat.
Ezután elsírtam magam és Gergőre borultam. Szegény nem tudta mi lett velem egyik pillanatról a másikra, de ahogy éreztem, hogy szeret és szorosan magához ölel az az érzés leírhatatlan és semmihez sem fogható. -Maja szólalj meg mi a baj? -Kérdezte kétségbeesetten. Nem válaszoltam, csak sírtam tovább természetesen a boldogságtól. -Vigyél ki légyszíves. -Kértem meg Gergőt mert egyszerűen arra sem voltam képes, hogy magamtól kimenjek. Gergő átölelt a derekamon és elkezdett kifelé vinni. Miután kiértünk Gergő leült a padra én pedig az ölébe ültem és megöleltem. Mivel láttam Gergőn, hogy tényleg fogalma sem volt arról, hogy mi lett velem a vállára hajtottam a fejem és elmondtam neki, hogy én fiú iránt még egyszerűen nem éreztem ilyet mint iránta. Azt is elmondtam, hogy nagyon szeretem és már az első pillanattól fogva így éreztem, aminek nagyon örült és elmondta, hogy ő is ugyanígy érez. Úgy éreztem magam mint egy tündérmesében. Miután ezt megbeszéltük bementünk a házba és én egy kicsit még mindig sírtam. Bementem a mosdóba és megtöröltem az arcom. Ezután kezdtem érezni, hogy lassan megnyugszok majd bementem Gergőhöz aki már az ágyban feküdt. -Na sziaa. -Köszöntem neki mivel az volt a szándékom, hogy hazamegyek -Na ne menj már el, gyere aludj velem.
Örrömmel elfogadtam "az ajánlatot" majd befeküdtem mellé. Ráhajtottam a fejem a mellkasára ő pedig átkarolt engem. Nagyon boldog voltam úgyhogy sikerült is elaludnom, ezúttal Gergő társaságában:)
YOU ARE READING
Minden egy sziával kezdődött
RomanceMaja egy napon, rátalál Gergőre akivel később egy párt alkotnak és sok bonyodalomban lesz részük, együtt. Lesznek konfliktusok és hullámvölgyek közöttük, viszont az egymás iránt érzett szeretetük mindennél erősebb és legyőzi azokat. Az ő történetük...