Megláttam álmaim...

185 13 1
                                    

Suliát. Igen jól olvastátok.
Na, de csak szépen sorban.
Gergővel elindultunk a buszhoz és én kifejezetten örültem, hogy nem kell otthon maradnom anyával. A busz nem olyan sokára megérkezett. Khm persze tele volt tömve emberekkel amit nem igazán szeretek...Felszálltunk és valami csoda folytán észrevettem egy üresen maradt helyet. Az ülés felé vettem az irányt miközben Gergőt húztam is magam után. Sikerült megszereznem az utolsó üres helyet úgyhogy le is ültünk, hmm Gergő az ülésen én az ölében no problem. Najó ez azért korántsem ment ilyen simán. Mégpedig azért mert a mellettem lévő fiú engem nézett, Gergő pedig azt nézte, hogy az a fiú engem nézett. Na basszus ilyenkor mit csináljak húzzak zacskót a fejemre vagy mi? Mert ha az a fiú továbbra is folytatja a "kukkolást" akkor itt bizony balhé lesz. Na hát ezen se kellett sokáig agyalnom mivel a mellettünk lévő fiú leszállt a következő megállóba úgyhogy újra béke uralkodott körülöttünk.
Ezután semmi érdekes nem történt az úton. Na nem mintha az edzésen történt volna mert ott is szétuntam a fejem, de még mindig több értelme volt itt mint otthon lenni. És mivel az edzés még fél órás nekem meg nem szokásom az unatkozás így elindultam valamerre és reméltem, hogy találok valami társaságot. Azt úgy néz ki nem találtam, viszont egy locsolót igen és mivel pont akkor sétáltam el mögötte amikor beindították így örömömre telibe locsolt. Tehát mindenem tiszta víz lett, de leginkább az új pólóm és nadrágom. Mondjuk magamat se értem, hogy miért pont az új ruháimba járkálok ilyen helyekre...mert hát azt azért tudhatnám, hogy minden második emberrel megtörténik ez, hogy az anyukája elüldözi otthonról aztán a buszon megnézik majd megérkeznek az edzésre ahol szét unják a fejüket ezért felkerekednek új barátokat keresni majd végül egy locsolóba ütköznek és az beindul előttük így mindenhol vizesek lesznek. Ja bocs tévedtem, ilyen csak velem történhet meg. Mivel nem zavarhatom az edzést inkább bementem az épületbe azzal a remek ötletemmel, hogy megszárítkozok. Na ez az ötletem minden volt csak nem remek.
Amikor beléptem én szerelmes lettem ebbe az iskolába. És nem csak azért mert Gergő is oda járt hanem mert az egész annyira tetszett. Na de fel kellett, hogy ébredjek az ábrándozásból mert már csöpögött a víz rólam. Úgyhogy fel is mentem az emeletre hátha sikerül valahogy megszárítkoznom. És hát nem sikerült sehogy se amit azért kicsit sejtettem, szóval nem értem magam, hogy miért itt kerestem a segítséget. 5 perc bojongás után rájöttem, hogy nincs értelme tovább maradnom és megindultam a lefelé vezető irányba. Már a lépcsőn voltam amikor észrevettem, hogy rossz helyen járok. Igen szerintem eltévedtem.
Miután észhez kaptam, hogy bármi van ki kell jutnom innen elindultam lefelé a lépcsőn ahol hála az istennek nem futottam bele egy diákba se. Jó mondjuk közbe játszott, hogy nyár van és ilyenkor nem túl sok gyerek megy iskolába. Csak én vagyok az a szerencsétlen aki mégis itt élősködik na mindeeegy neem számíít. A sok agyalás közben döbbenten vettem észre magam mellett egy nagy helységet, gondolom az ebédlő lehetett. Amikor beértem nagyon megtetszett mert jó nagy volt, vagyis nagyobb mint ott ahova én járok khm. Ezekkel voltam elfoglalva amikor a nagy sötétségben Gergőt láttam meg futni felém. -Majaa hát itt vagy? -Kérdezte.
-Ahj utálom az ilyen fárasztó kérdéseket, de most komolyan nem látod, hogy itt vagyok? Miért kell meg is kérdezni?
-Jólvan kicsim nyugi.
-Nyugodt vagyok csak gyűlölöm az ilyet.
-Nem érdekel csak az, hogy jól vagy. -Felelte Gergő azzal átölelt. Aztán rá is jött, hogy ezt nem kellett volna mert még mindig tiszta víz voltam.
Gergő ezen nagyon meglepődött mert nem igazán értette, hogy miért vagyok csuron víz így hát mindent elmondtam neki, a teljes sztorit az elejéről a végéig. Ezután Gergő megfogta a kezem és végigvezetett egy nagyon nagy folyósón, mondjuk szerintem az egész suli egy nagy útvesztő hmm ha ide járnék és elkésnék legalább tudnék arra hivatkozni hogy eltévedtem (xd)
-Gergő hova hoztál? -Kérdeztem felhúzott szemöldökökkel.
Erre Gergő bement egy ajtón majd fél perc múlva ki is jött és így szólt:
-Tessék kicsim törölközz meg. -Nyújtott át egy törölközőt.
-Ez a tiéd? -Kérdeztem.
-Nem a húgomé, szerinteed?
-Jó na csak rákérdeztem. -Mondtam, elfogadtam a törölközőt és próbáltam mindenemet szárazra törölni. Ez nagyjából sikerült is szóval visszaadtam Gergőnek a törölközőjét majd elindultunk a kijárat felé.
Ahogy mentünk kifelé végig nagyon tetszett a látvány és ez különös mert egy iskoláról van szó. Közben Gergő mesélt kicsit erről a helyről és úgy érzem, egyre jobban érdekel a dolog. Amikor kiértünk a portára láttam, hogy tartanak tollas edzést is és aki ismer az tudja, hogy odavagyok a tollasért.
Megkértem Gergőt, hogy meséljen még a suliról és nagyon jó dolgokat mesélt. Mint pl, hogy ünnepeken tartanak suli diszkót, hogy van egy saját görkori pályájuk, na a másik nagy kedvencem, majd végül azzal zárta, hogy jövőre vagyis pár hónap múlva az összes 8.-os diák osztálykirándulásra utazik. Kész végem én ide akarok járni suliba Gergővel😍
Egy perces néma csend után Gergő megszólalt:
-Iratkozzatok be ebbe a suliba és akkor minden nap láthatjuk egymást meg minden.
-Az lesz.
-De te is akarod?
-Ahaa nagyon is.
-És nem fog hiányozni a régi suli meg a barátaid?
-Nem fog, és a barátaimmal tudok talizni sulin kívül is.
-Igaz.
Mindketten nagyon örültünk az új felállásnak, én tudom miért, de azt nem, hogy Gergő miért hiszen nem egy osztályba fogunk kerülni mert én nyolcadikba megyek ő pedig kilencedikbe. Na, de mindegy is. Klassz már csak anyát kell meggyőzni, hogy átirasson ami nem lesz könnyű feladat, de állok elébe. Már az utcánkba jártunk amikor kaptam egy sms-t anyától, hogy mamáméknál van és, hogy menjek oda. De jó, hogy csak most tud szólni amikor már majdnem otthon vagyok....
Aztán eszembejutott valami:
-Kicsim lehetne, hogy hozzátok megyünk inkább? -Kérdeztem.
-Nem mert még meg kell beszélned annyuddal ezt az iskola váltósdit ami nem telefon téma. (Ahh utálom ha igaza van)
-Oké, de nincs kedvem elmenni oda.
-És ha veled mennék? -Kulcsolta össze a kezeinket.
-Így már van. Válaszoltam neki mosolyogva aztán együtt elindultunk mamáékhoz.
Szóval lassan elballagtunk a nagyiékhoz akik kb 20 percnyire laktak tőlünk miközben az úton arról beszélgettünk, hogy milyen lesz ha egy iskolába fogunk járni, hogy majd szünetekben találkozunk, minden nap együtt ebédelünk, egyszóval elterveztük milyen lesz a jövőnk együtt. Eközben oda is értünk a nyagyiékhoz. Nekik egyáltalán nem nagy a kertjük sőt még azt a pici utat is ami van elfoglalja a kutyaház. Bizony van egy fekete kutyájuk, az ő neve Fanni. A nevet én adtam neki még kiskorában. Tehát beléptünk az apró kertbe és minden úgy történt ahogy megjósoltam: Fanni elkezdett játékból hevesen ugatni és ugrálni aminek következtében mi tiszta sár és piszok lettünk Gergővel... Mondtam Gergőnek, hogy menjen fel a teraszra amíg én Fannit megnyugtatom, ám ehelyett Gergő leguggolt Fannihoz és simizni kezdte.
-Ááá. -Üvöltöttem mert a földön egy cserebogár feküdt amitől én halálosan félek...Nem bírtam nyugodt maradni a látványtól ezért felugrottam Gergőre akit váratlanul ért a dolog.
-Jézusom Maja mivan? -Kérdezte ijedten Gergő miközben megfogta a lábam, hogy megtartson.
-Ott egy cserebogár
-Mutattam a földön fekvő állatra.
-Jaj kicsim azt hittem már valami baj van. -Mondta azzal megfogott és letett a földre.
-Dehát ez baj...
-Ugyan ez csak egy bogár, de ha ettől megnyugszol akkor elviszem.
-Igen ez egy jó ötlet. -Mondtam Gergőnek mire ő megfogta a bogarat és kitette az utcára úgyhogy megnyugodtam.
-Tessék remélem megnyugodtál. -Mondta Gergő felháborodottan.
-Persze mostmár oda mászik ahova akar csak engem hagyjon békén. -Válaszoltam.
Utána bementünk a házba ahol volt egy szabály arra, hogy mindenki aki belép annak le kell vennie a cipőjét ezért Gergővel mi is így tettünk.
Tehát miután ezt megtettük bementünk a nappaliba és leültünk a kanapéra (khm a heverőre) aztán anya, mama és a beteg papám aki tolószékbe jár jöttek ki egymás után az egyik szobából.
-Sziasztok. -Köszöntem majd én és Gergő felálltunk a kanapéról. -Sziasztok pirinyóim. -Köszönt nekünk a nagyi. Hát az egyik mamámat már úgy ahogy ismeritek és személyiségben ugyanaz a kettő. A nagyi ezt be is bizonyította mivel leült mellénk és megállás nélkül nyomta az idegesítő kérdéseket természetesen Gergőnek: Hogy hívnak? Hol ismerkedtetek meg? Szereted Maját? Én segítségképpen felálltam, megfogtam Gergő kezét és kivezettem a konyháig ahol adtam neki teát (mivel csak azt találtam).
Aztán Gergő odasúgott nekem valami köszönöm félét, mondjuk nem értettem pontosan, de pillanatnyilag nem is nagyon érdekelt mert anya lépett ki a fürdőből és tudtam, hogy most kell feltennem neki a kérdést, tehát rögtön meg is indultam anya felé.
Leültem anya mellé aki megölelt és örült, hogy végre nem úgy nézek rá mint egy idegenre merthát bármit is tett ő az anyám, nade ebbe most ne menjünk bele. Gergő megfogta a kezem és ezzel megkezdődött a hosszú beszélgetés.
-Mi a baj Maja? -Kérdezett engem meglepve anya.
-Semmii, hogy telt a napod? -Tereltem a témát, de ekkor Gergő csúnyán nézett rám gondolom ezzel akarta jelezni, hogy vágjak bele. Oké... belevágok...nem félek, megteszem..! Vettem egy nagy levegőt és cseppet se magabiztosan rákérdeztem:
-Na szóval ha azt mondom, hogy másik suliba akarok menni akkor mit reagálsz rá anya?
-Másik iskolába akarsz menni?
-Ahaa.
-És melyikbe?
-A Zipernovszkiba...oda jár Gergő is.
-Ja értem már, szóval Gergő miatt akarsz sulit váltani?
-Háát az is benne van.
-És még mi?
-Az, hogy gyűlölöm a mostani sulit...A tanárokat, a kanos fiúkat, a rövid suli szüneteket, rossz az egész.
-Jó átiratlak, de csak egy feltétellel: Ha megbocsátasz a hülye dolgaim miatt. -Persze, hogy megbocsátok és köszönöm anyaaa. -Üvöltöttem örömömben majd adtam egy "béke puszit" anyának. Ezután anya felállt és kiment, vagyis be a mamámhoz én pedig olyan izgatott lettem, hogy megöleltem Gergőt. Jó szorosan amitől ő hátradőlt és én a hasán fekve nevettem rajtunk.

Minden egy sziával kezdődöttWhere stories live. Discover now