Miután visszaértünk ahogy egy buliban szokás már jó sokan voltunk. Főleg lányok. Itt volt: Jasmin, Ancsi, Réka, Nanda, Ivett, Denissza, Krisztina, Viki és Bori. Őket nem ismerem kivéve Borit, őt igen (sajnos) de Gergő biztos ismeri őket úgyhogy nyugodtan buliztam tovább a csajokkal. Persze Gergő sehol se volt és Bori se. Hmm hát ez nem túl bíztató. Épp Szisziékkel táncoltam amikor Panni Bori legjobb "barátnője" (khm csicskája) vigyorral a képén odajött hozzám:
-Csá te tudsz arról hogy Bori és a pasid a kertben smárolnak?
-Mivan???
-Nézd meg magadnak ha nekem nem hiszel! Még jó, hogy nem hiszek. Gondoltam, de biztos ami biztos kimentem a kertbe ahol megláttam Borit és Gergőt beszélgetni. Aha tehát kamu volt, na a ribancok-.-" És ekkor meghallottam Gergő hangját:
-Bori..
-Igeen? -Bocs, de nem kellesz.
-Azt ne mondd, hogy amiatt a hülye ribanc miatt.
-Nem hülye és nem is ribanc, az te vagy. Aztán Bori olyat mondott amitől elállt a lélegzetem.
-Én úgyis csak azt akarom tőled utána békén hagylak.
Ekkor Gergő megszólalt:
-Bori...Majd ösztönből odarohantam hozzájuk megragadtam Borit, aztán hercegnősen megmondtam neki, hogy takarodjon el Gergő közeléből.
Ettől mintha Bori kicsit megijedt volna mivel rögtön ott hagyott minket, én pedig ennek örömére Gergő nyakába ugrottam. Istenem biztos nem éltem volna túl ha megcsal, de nem tette és ez hatalmas örömnel töltött el. Kézen fogva visszamentünk a buliba ahol már egészen eldurvult a helyzet. Gergő leült a haverjaihoz én pedig odamentem a csajokhoz és elmeséltem nekik a történteket és pont úgy reagáltak mint amire számítottam: "köcsög Bori" "ez a csaj fogyatékos" "kis ribi" stb stb. Én azért egy kicsit örültem mert az ilyen helyzetekben derül ki, hogy ki hűséges és ki nem. És valljuk be Bori elég dögös és bármelyik pasi azonnal ráugrott volna, de Gergő nem tette. Nem tette, így mostmár végre rájöttem, hogy Gergő nem olyan aki mindenkit kihasznál és ebben biztos vagyok, bárki bármit mondd ő nem ilyen.
YOU ARE READING
Minden egy sziával kezdődött
RomanceMaja egy napon, rátalál Gergőre akivel később egy párt alkotnak és sok bonyodalomban lesz részük, együtt. Lesznek konfliktusok és hullámvölgyek közöttük, viszont az egymás iránt érzett szeretetük mindennél erősebb és legyőzi azokat. Az ő történetük...