A buli nagyon sokáig elhúzódott, egészen éjfélig. És én már délután átöltöztem egy szűk ruhába amivel egy egész világháborút indítottam. Na, de ne siesseünk előre. Miután Boriék elhúztak én egész jól, sőt túl jól kezdtem érezni magam. Nagyon nagyon sokat ittam mire hányingerem lett így aztán a mosdóba kötöttem ki...Gergő bejött utánam és elkezdett nyugtatgatni amitől egészen normál állapotba kerültem, nem tudom hogyan, de így történt. Szóval kicsit jobban lettem majd kimentem a többiekhez ahol megláttam Sziszit nagyban smárolni egy idegen fiúval, hát igen a pia hatása. Leültem az asztalhoz aztán egy fiú Kevin odajött és mondta, hogy táncoljak vele. Belementem hisz abban még nincs semmi. Kicsit táncoltunk amikor végzetes hibát követtem el, ugyanis Kevin elkezdett durván fogdosni tánc közben és mivel a pia hatása alá kerültem én hagytam neki sőt...Még folytattuk a táncot egy ideig amikor Gergő meglátott minket majd idegbetegen rángatta el mellőlem Kevint, és ki is dobta. -Te mi a fenét csináltál ezzel a gyökérrel? -Üvöltött rám Gergő. Én akkor nagyon megijedtem és sírva magyarázkodtam neki, hogy nem volt semmi, meghogy csak a pia miatt kerültem ilyen helyzetbe de ő nem értette meg és olyan ideges lett, hogy véget vetett a bulinak és haza küldött mindenkit. Nagyon féltem, hogy mi lesz ebből... Miközben szépen lassan mentek el az emberek rájöttem, hogy mit csináltam és egy igazi kurvának éreztem magam. Ott álltam Gergő előtt és már a sminkemet is lesírtam. Szó szerint könyörögtem neki, hogy értse meg, hogy én őt szeretem, de mintha megse hallotta volna. Sőt engem is elküldött.
-Maja, most menj el kérlek.
Sírva mondtam Gergőnek, hogy ne tegye ezt, de ő megtette. Kikísért a kapuhoz és elküldött...
Miután Gergő kidobott úgy éreztem mintha egy világ törött volna össze bennem... Tudom most nagyon messzire mentem és Gergő nem érdemelte meg, hogy hagyjam magam fogdosódni amikor ő visszautasította Borit...dehát megtörtént ezen már nem tudok változtatni, bepiáltam és egy kicsit jobban éreztem magam a kelletténél. Remélve, hogy ezt Gergő is megérti szomorúan feküdtem le aludni...Amikor másnap reggel felébredtem rettenetesen éreztem magam. Nem volt kedvem felkelni, nem volt kedvem enni, nem volt kedvem semmihez. Aztán szép lassan levonszoltam magam a lépcsőn, kimentem a kertbe és leültem egy székre mert jó dolognak tűnt egyhelyben maradni és gondolkozni. Legalább mostmár lesz elég időm átgondolni a dolgokat. Már azon is eltöprengtem, hogy átmegyek emoba. De tényleg nekik olyan sima az életük, nem akarnak megfelelni senkinek csak élik az életüket ahogy tudják. Persze lehetnék ribanc is aki nem "fut a pasik után" csak összejön az összessel és ha szakítanak jöhet a tartalék, tudom a tegnapi kis szereplésem után fura, de nekem ez az élet nem jön be, nekem elég az az egy akit igazán szeretek. Ezeken agyaltam amikor megszólalt a telefonom. És meglepetésemre azt láttam, hogy érkezett egy sms-em Gergőtől.
Az üzenetben ez állt: Hiányzol..
Khm erre nem válaszoltam mivel teljesen összezavarodtam. Tudom én hibáztam, de egy kis időre volt szükségem, hogy mindent átgondoljak. De ez nem jelent semmit mert én szeretem Gergőt, csak minden olyan gyorsan történt és úgy gondolom Gergőnek is kell egy kis idő, hogy megnyugodjon és mindent helyrehozzunk. Aztán hirtelen eszembe jutott Kefe a kutyám akit mostanában nagyon elhanyagoltam. Mivel a házban nem találtam így kimentem a kertbe ahol meglepetésemre Gergő ült a kerítésünk előtt. Gyorsan kifutottam hozzá és kérdőre vontam:
-Gergő mit keresel itt?
-Szia kicsim téged várlak. -Válaszolt majd felkelt a földről. Bakker erre most mi a csudát mondjak?
-De azt hittem haragszol. -Nyögtem ki végül.
-Úgy volt, de aztán rájöttem, hogy szeretlek és hiányzol.
-Ennek örülök. -Mondtam mosolyogva majd Gergő felkappott és bevitt a házba.
Nekem fogalmam sem volt, hogy mi történt köztünk, mert emlékszem tegnap még úgy bánt velem mint egy olcsó kis kurvával. Oké meg volt rá az oka, de akkor se tiszta mi volt ez a gyors békülés. De egyet biztosan tudok, hogy teljes szívemből szeretem és nem akarom elveszíteni szóval erről ennyit. Amikor beértünk tisztáztuk egymás hülyeségeit és megbeszéltük, hogy nem szakítunk emiatt, aminek elképesztően örültem és reményeim szerint Gergő is. Ezután felvetettem egy kiváló időtöltést mégpedig a filmnézést és Gergő elfogadta az ötletet szóval be is raktam a vadócka című filmet amit már legalább 20-szor láttam, de sebaj. Kb 10 perce ment a film és meglepetésemre Gergő nagyon élvezte. Khm gondolom a csinos lányok miatt...amikor anya hazaért az isten tudja honnan köszönt majd kihívott beszélgetni engem. (klassz)
-Mit szeretnél? -Kérdeztem riadtan anyát.
-Ugye nem gondoltad komolyan, hogy mostantól ilyen lesz közöttünk a viszony?
-Nem, nem gondoltam. De úgy hiszem egy röpke magyarázat azért belefér tőled.
-Mit magyarázzak meg?
-Miért tetted ezt? Miért csaltad meg Rudit?
-Figyelj Maja én egyáltalán nem akartalak megbántani titeket, se téged se Rudit. És ez az utóbbi az csak egy kaland volt semmivel se több, nem jelentett semmit.
-Hát igen lehet, hogy neked nem jelentett semmit, de ezzel összetörted valaki szívét és az a valaki Rudi volt akit mindketten szerettünk úgyhogy még mindig nem értelek. Megérte legalább?
-Nem, nem érte meg.
-Najó én ezt nem bírom tovább. -Jelentettem ki újfent sírva majd felmentem az egyetlen helyre ebben a házban ahol egyedül maradhatok: a szobámba. De aztán fél perc múlva Gergő jelent meg az ajtóban.
Ahj istenem, hogy Gergőnek is mindig a legjobbkor kell előkerülnie, de komolyan miért nem maradt lent inkább filmet nézni vagy ilyesmi? Ezen gondolkoztam amikor Gergő közelebb jött, megfogta az állam és szenvedélyesen megcsókolt. Ohh bakker mindjárt eldobom az agyam. Nem hiszem el, hogy egy csókkal így letud venni a lábaimról és pillanatok alatt ki tud zökkenteni a hangulatomból, ilyen nincs.
-Miért sírsz kicsim? -Kérdezte Gergő.
-Anyám miatt, mi másért?
-Mit csinált?
-Hát tudod megcsalta Rudit és így most apa nélkül maradtam.
-Sajnálom...de én mindig itt leszek neked kicsim:)
-Köszönöm.
-De ezt mindenképp meg kell beszélnetek majd. Viszont nekem ma sajnos edzésem van úgyhogy lassan mennem kell. -Várj! Nem mehetek veled?
-Velem akarsz jönni?
-Igen mert itthon már nem bírom.
-Hát gyere. -Mosolyodott el Gergő miközben felém nyújtotta a kezét. Én felálltam és szorosan megöleltem mivel már megint ő az aki segít és aki mellettem van. Aztán elengedtem és elindultunk az edzésre.
KAMU SEDANG MEMBACA
Minden egy sziával kezdődött
RomansaMaja egy napon, rátalál Gergőre akivel később egy párt alkotnak és sok bonyodalomban lesz részük, együtt. Lesznek konfliktusok és hullámvölgyek közöttük, viszont az egymás iránt érzett szeretetük mindennél erősebb és legyőzi azokat. Az ő történetük...