Proč se natáčí seriály, které mají vypadat reálně, ale rozhodně se v nich nedějí reálné věci?
To je vlastně asi podstata. Že?
L word.
Proč tam vždycky přijde lesba k holce a záhadou je taky lesba. A pak se teda spolu vyspí. V realitě se to určitě nestane. Nestane se ta první část. Lidi spolu spí často. To je asi jiné téma.
Všichni jsou záhadou lesby.
V SERIÁLU.
V realitě to tak žhavé není. Ne ten sex. Ta situace.
Možná má divačka pocit, že se jí tohle může stát. Vždyť se to děje často.
BACHA! V seriálu. Haha.Vypni přehrávání a koukni okolo sebe.
Ulice.
Jsou to falešné životy. Ty postavy jsou jen postavy. Neexistují. Jejich příhody a životy jsou vymyšlené. Nikdo takto nežije.
Možná jo. Ale ve většině případů ne.
Aha, Pepu podvedla manželka. Ten má fakt hrozný život. A jeho bratra Honzu srazilo auto. Jajajaj. Tak teď leží na posteli. Mezi falešnými zdi falešné nemocnice.
Neděje se to. Neporovnávejte to.
Aha, hele, Pepa se s manželkou vyspal a jsou hnedka spolu a Honza se z té příšerné srážky dostal do týdne a příští týden jede cyklo-soutěž. To je super. Takže stačí, když se se svojí přítelkyní také vyspím a bude vše v pohodě? A až mě srazí auto, budu do týdne v pořádku, ikdyž to na počátku bude vypadat, že nebudu chodit? To je skvělé.
Patetičnost.
Panebože, jedna z postav umřela. Bolí to. Protože ti připomínala tebe? Ale. V realitě nemáš dvojníka a ne, neumřel. Si to ty. Neschovávej se ve stínu seriálových archetypů.
Je to na odreagování. Pusť si Ulici k žehlení. Pusť si American Horror Story ke skládání prádla. Ne. Nepřijde vrah a nezabije tě. Ikdyž se tomu blbě věří.
Inspirované realitou? Z kolika procent? Vražda podle reality. Natočili jste originál? Vrah snad není ve vězení? Aha.
Přátelé nejsou opravdoví přátelé. Herci se pravděpodobně mají rádi. Samozřejmě můžou existovat doopravdy skvělí přátelé. Ale tohle není ono.
Patetičnost.
Přeženeme to, abychom vyvolali emoce.
Zabiješ svůj volný čas na tvoření vlastního životního příběhu sledováním vymyšlených životních příběhů? Super.
ČTEŠ
Myšlenky arogantní dámy
Tâm linhProtože jsem bez duše, tak mám jiné myšlenky, než lidé, co duši mají. A byla by škoda psát je na papír sama sobě.