Pov Shawn
Ik zoek samen niall en jackj nu echt al heel erg lang. Waar kan ze zijn? Ik geef mezelf een facepalm. We zijn niet eens langs haar huis geweest. "Wat?" Vraagt niall die mij de facepalm heeft zien doen. "Misschien moeten we kijken bij der huis" zeg ik. Hij blijkt het nu pas te begrijpen. Zodra we erzijn kloppen we op der deur. En wij hebben echt veel geluk want ze doet open. Alleen zodra ze ons ziet wil ze hem weer dicht doen. "Nee wacht Alice luister we willen er voor je zijn het was stom van ons zo te doen alleen we hebben je 6 jaar gemist en hadden gehoopt dat je meeging" zegt niall. "Luister jongens ik ben weggegaan omdat mijn broertje zelfmoord heeft gepleegd zoals jullie weten en ik wil nu niet meer terug komen om dat net die ene dag dat ik naar jullie toe ga mijn moeder overlijd" zegt ze met tranen. Jack geeft haar meteen een knuffel. Tot mij verbazing zie ik dat ze terug knuffelt. Al snel knuffelen ik en niall ook mee. Totdat Alice terugtrekt. "Het spijt me" zegt ze zacht. We kijken haar niet begrijpend aan. "Luister ik heb het recht niet jullie de schuld te geven maar ik heb niemand meer en dat doet me pijn ik weet dat het geen excuus is maar toch het spijt me" zegt ze tegen ons. "Luister Alice we begrijpen je je hebt het heel moeilijk gehad en nu nogsteeds misschien is het juist goed om er even tussen uit te gaan en weer het leuke van het leven te zien want ik wil mijn tomaatje niet verdrietig zien" zeg ik tegen haar. Ze glimlacht. "Dat je die bijnaam nog weet" zegt ze. "Die zal ik nooit vergeten" zeg ik tegen der. Ik geef haar een kus op der voorhoofd en knuffel der dan. Ik zie niall jaloers kijken en Jack heel blij. Na een tijdje laten we elkaar los. "Weet je jongens ik ga mee op tour" zegt ze vastbesloten terwijl ze haar tranen wegveegt. We krijgen allemaal een mega glimlach op ons gezicht. We hebben haar spullen ingepakt en ik heb de jongens geappt dat ze mee gaat ze geloven me niet maar dat maakt mij niet uit. Nu rijden we met ze alle naar het hotel. Niall en Alice zit heel de tijd te praten en soms zie ik niall zijn wangen rood worden. Hun 2 zouden echt schattig zijn samen. Ik glimlach erdoor. Na een tijdje zijn we er. Alice draagt bijna al haar eugen spullen omdat ze dat wou. "Wacht jongens waar moet ik slapen?" Vraagt ze. "Nou je kan of bij mij of bij niall en anders bij Ashton dat maakt op zich niet zoveel uit" zeg ik. Ergens hoop ik dat ze niall kiest en ergens ook niet want dat betekent dat ik met Ashton op een kamer moet. "Claim mijn tomaat" zegt ze grijnzend. Ho no ik ken die grijns ik kan vanacht dus niet normaal slapen. "Okey" zeggen ik en niall tegelijkertijd. Ik wat wantrouwend en niall een beetje verdrietig. Ach komt wel goed.
JE LEEST
The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)
Fanfictiononbekend: heeeeeey wanneer breng je het? u: watte verlepte loempias? wat is 'het'? onbekend: verlepte loempias? u: onbekend? onbekend: ...... u: ...... hoe 2 mensen elkaar leren kennen door 1 stomme fout.... hier het verhaal van 1D, magcon, 5sos e...