Real life

892 48 5
                                    

Pov Shawn
Het is nu al een week geleden dat ze is ontvoerd... ik had het moeten tegengaan. Waarom deed ik niks?

Ik raak gefrustreerd en sla met mijn handen tegen de muur. Dit kan niet waar zijn het is allemaal gewoon een stomme droom....

Pov Alice
Ik ben nu al week weg. Op zich is het niet heel erg hier. Hij doet normaal tegen mij als ik normaal tegen hem doe. Hij heeft me meegenomen naar Noorwegen de jongens zullen me zeer waarschijnlijk nooit vinden.

Ik zucht en staat maar weer is naar buiten.

De afgelopen week heb ik geslapen gegeten geademd en verder niet echt iets bijzonders.

Ik mag hier niet weg van mijn 'vader'. Waarom? Omdat hij dat we een gewoon gezin vormen ofzoiets.

Ik heb er totaal geen behoefte aan om eerlijk te zijn. Ik wil gewoon terug naar de jongens. Hun hielden wel echt van me en deden het niet alleen om de titel van goede vriend zoals mijn vader doet.

Het boeit hem echt niks dat ik nog leef maar dan kan hij nu nog de 'goede' vader spelen.

Hij is nu boodschappen aan het doen.

Opeens klopt er iemand in de deur ik slenter naar de deur toe en er staat een jongens van mij leeftijd.

Niet ook dat nog. Ugh.

"Hey Uh is meneer lenderson hier?" Vraagt hij me.

"Op het moment niet nee" zeg ik tegen hem.

"A Okay en wie ben jij?" Vraagt hij.

"Zijn dochter" zeg ik simpel.

Hij daarintegen kijkt me met grote bange ogen aan. Wat heb ik nou weer gedaan?

A/N Allo mensjes peuters aliëns bitches tomaticorns en alle andere dingen. Okey nee nu ff serieus.

Hey mensjes,
Ik wou even melden dat dit alweer hoofdstuk 50 was 😱
En ik wou jullie nog even bedanken want ik sta intussen al op 27 in fanfiction

The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu