Real life

616 36 7
                                    

Pov alice

Er word op de deur gebonsd.

Maar ja ik ben alice dus blijf ik zitten in de hoop dat ze weg gaan.

Weer gebons.

Weer skip.

Weer gebons.

Ugh.

Ik loop naar de voordeur en open hem. "Ja wat?" Vraag ik als ik alle jongens zie staan. Ik heb hier geen zin in.

Ze gaan allemaal in een rijd naar binnen en staan in de woonkamer met hun armen over elkaar. Prachtig dit. Ze hebben geoefend...

En het mislukt nogsteeds.

"Wat willen jullie? Eerst doet shawn zo mega raar tegen me en nu J en G ook en nu de rest dus ook" zeg ik terwijl ik ze 1 voor 1 aankijk.

"Jij bent degene die allemaal rare berichten over ons op internet verspreid en ons gebruikt voor onze bekendheid" zegt niall.

Meteen krijgt hij allemaal klappen tegen ze hoofd.

Ik begin keihard te lachen. Ze kijken me allemaal raar aan en na een tijdje stop ik.

"jullie zijn zo dom! Ik weet niet wie het jullie heeft verteld maar als ik jullie zou gebruiken voor de bekendheid denk je dan niet dat ik het leuk zou vinden als jullie fotos van mij op insta ofzo plaatsen?" Vraag ik lachend. Ze zijn gewoon dom.

"Allemaal vooruit gedacht" zegt nash.

Meteen kijk ik serieus.

Ze geloven me niet.

" okey wie heeft jullie al deze dingen verteld " vraag ik ze.

Niemand zegt iets.

" okay weet je wat jongens loop nu naar buiten want anders pak ik de brpodtrommel waarmee shawn is gehersenspoeld en ga ik jullie slaan" zeg ik poeslief tegen ze.

Ze weten zelf ook wel dat ze nu weg moeten.

Ze lopen allemaal langzaam naar buiten en zodra ze buiten staan sta ik in de deur opening.

"Jongens denk even na wie jullie deze informatie gaf okay er zijn veel mensen geweest die me pijnn wouden/willen doen doei jongens" zeg ik tegen ze en vervolgens sla ik de deur dicht.

Ik haat dit zo erg

The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu