Pov alice/aurora
Ik loop vermoeid naar binnen en ga op de bank zitten. Ja mensen ik ben bij de jongens thuis. En denk maar niet dat ik ergens anders heen ga.
We hebben een tijdje gepraat en ze hebben me een paar keer verteld dat ze blij zijn dat ik terug ben.
Wihoo
Nu zijn we ene film aan het kijken. Maar ik kijk naar de jongens en hoe gevoncentreerd ze naar de tv aan het kijken zijn. Het ziet er super cute uit.
Opeens knipt niall voor mijn ogen. "Allo?"
"Haaaay" zeg ik droog. Hij grinnikt. Dat was best awkward want ik staarde zeg maar ja...
"Bij iwe ga je eigenlijk slapen?" Vraagt jackj.
"Uh...." begin ik. Maar om eerlijk te zijn weet ik het niet.
"Bij mij!" Zeggen shawn hayes nash ashton niall en louis tegelijkertijd.
"Nee ik wil dat ze bij mij komt!" Zegt niall.
"Ja maar het si mijn bezte vriendin" zegt dhawn nu.
"Ook de van mij hoor" zegt ashton.
Ik zucht en doe mijn hand op mijn voorhoofd als ze zo door gaan.
"Waarom kan ze niet gewoon bij mij dan?" Vraagt nash.
"Omdat jij al bij mij slaapt" zegt hayes
"Waarom wil jij haar dna ook op je kamer?" Vraagt nash.
"Omdat ik jou er dan gewoon uit schop" zegt hayes grijnzend.
En zo begint er een ruzie. Nou ja discussie. Over wie er met mij in 1 kamer gaat liggen slapen. Slaat echt nergens op. Ik ben zeg maar 10 uur bij die gene waarvan ik er 8 slaap. Dus zo leuk is dat niet hoor.
"OKAY SHUT UP!" Schreeuw ik.
Meteen zijn ze allemaal stil.
De jongens die niet ana het discusseren waren hebben chips en popcorn gepakt en een 'film' gaan kijken. Of tewel de discussie van de jongens was de 'film'.
Ik pak sinas van jackj af en gooi het over de jongens voor me.
"Wat waarom dat?" Vragen ze allemaal verbaas door elkaar heen.
"Niet omdat het moet maar omdat het kan" zeg ik 'arrogant'. De andere jongens liggen helemaal in een deuk.
"En omdat het leuk was" zeg ik erachter. De jongens beginnen nog harder te lachen.
"Maar wat wou je nou zeggen?" Vraagt shawn.
" o ja nou kijk ik ga bij uh liam slapen omdat hij het meest 'volwassen' is" zeg ik tegen ze.
Ik hoor liam kreunen.
"Neeeeee dat wil ik helemaal niet ik wil met harry op de kamer blijven slapen" zegt hij momperend.
"Best uh..... claim jackj" zeg ik dan.
"Is goe" zegt hij simpel.
Hij krijgt alleen wel de meest boze blikken van de andere jongens.
"Uh alice?" Vraagt niall na een lange stilte. Iedereen kijkt ons aan.
"Ja?"
"Kan ik je buiten even spreken?"
"Ja tuurlijk" zeg ik tegen hem.
We lopen samen naar buiten waar niall tegenover me gaat staan en mijn handen pakt.
Ik kijk hem vragend aan.
"Ik weet dat dit raar gaat klinken maar ik vind je leuk alice maar dan ook echt heel erg leuk" zegt hij verlegen met roze wangetjes.
Maar voordat ik wat kan zeggen ondebreekt shawn ons samen met ashton.
"Meen je dees gast?" Vraagt hij.
Hij kijk hem vragend aan. Ashton en shawn kijken mij nu ook boos aan.
Ik rol met mijn ogen (A/NWAAG HET NIET)
"Jullie twee zijn echt kleuters you know" zeg ik.
Ze kijken nu nog bozer.
"Kom niall we gaan" zeg ik en ik pak zijn hand en trek hem mee naar binnen.
" ik ga met niall naar boven en beter zorgen jullie dat dingetje en dingetje beneden blijven want ik heb geen zin in hun en voor dat jullie rare gedachtes krijg we gaan ALLEEN een film kijken einde doei" zeg ik we lopen vervolgens naar de kamer van niall want hij slaapt ju zeg maar loner.
We gaan op bed liggen en niall doet netflix we kijken she's the man. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en val zo in slaap.
I am sorry johnson
JE LEEST
The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)
Fanfictiononbekend: heeeeeey wanneer breng je het? u: watte verlepte loempias? wat is 'het'? onbekend: verlepte loempias? u: onbekend? onbekend: ...... u: ...... hoe 2 mensen elkaar leren kennen door 1 stomme fout.... hier het verhaal van 1D, magcon, 5sos e...