Pov alice
We staan inmiddels alweer voor duncan zijn huis. Shawn was als eerst gekomen daarna niall en daarna ashton ook nog dus zijn we met ze drieeen gegaan.
Gelukkig heeft duncan niet opengedaan want ik heb een zin in een ruzie omdat jackj een honkba-
Ik onderbreek mijn gedachte en ga keihard lachen. Jackj heeft zich zojuist omgedraaid.
Tis ook maar beter dat hij niet open deed . Ik dacht hij heeft een echte knuppel maar tis een oplaasbare van hello kitty. Ik ga dood van het lachen hier.
Als ik eindelijk weer op adem kom knuffel ik hem. "Ik vind je een lieve schat maar johnson deze is wel heel erg gevaarlijk" zeg ik heel serieus maar sarcastisch bedoelt.
Nu begint hij ook te lachen.
Ik knuffel hem na een tijdje nog een keer "dankje dat je dit voor me wou doen" zeg ik glimlachend.
"Geen dank hoor super johnson komt je redde! Maar misschien zonder hello kitty honkbalknuppel" zeg hij terwijl die achter zijn hoofd krabt.
Ik grinnik.
Dan doet de duivel open.
"Jack mag ik die even lenen?" Vraag ik hem. Hij kihkt vragend maar geeft hem dan toch.
Ik loop naar de voordeur waar duncan staat en ga recht tegen over hem staan.
"Nu al vier andere vriendjes prinses" zegt hij zodat allen ik het kan horen.
Ik kijk hem met gespleten ogen aan.
"Wat gaat jou dat aan? En al zou ik er honderd hebben om mij zouden ze wel echt geven" zeg ik sissend.
Hij kijkt me nu ook neidig aan.
Dan kijkt ie even achter me en grijnst.
"Okay als het zo wil spelen prinses" zegt ie en binnen 2 secondes zitten zijn lippen op de mijne.
IEEEEEUW JAKKIE BAH BLEH BLAH MWEH GADVERDAMME
Ik duw hem zo snel mogelijk van me af en tot die tijd rol ik mijn lippen naar binnen.
Zodra ik ben bevrijd zit johnson de jongens iet aan het laten zien.
"Ik haat je duncan" zeg ik tegen hem. Vervolgens sla ik en een keer met de hello kitty knuppel. Het moest gewoon gebeuren.
Ik ga iets dichterbij hem staan. Hij denkt dat ik hem ga zoenen en jullie denken dat ik hem in zijn dingetje ga trappen. Nah.
Ik trap hem in zijn knieholte waardoor die naar achter valt.
"Snitch!"
"Nah ik ben een fulltime bitch bubai" zeg ik tegen hem. Ik loop rustig naar de jongens. Ergens voel ik me achuldig over wat ik zojuist heb gedaan.
Jackj daarintegen geeft me gewoon een high five en de andere jongens geven me een knuffel.
"Het spijt me jack"
"Hoezo?"
"Hello kitty is verminkt doordat ie perongeluk op duncan zijn hoofd belandde" zeg ik onschuldig.
Hij schiet in de lach net als alle andere jongens.
Ik bedoelde het niet eens als grap
A/n: nogmaals super bedankt voor de 5dznd reads maar ook dat ik op 17 in fanfic sta 😱😱😱
En ik wil niallxjade ook ff bedanken want zij heeft de fanatsivhe nieuwe cover gemaakt ❤️
JE LEEST
The Chat... || 5sos || Magcon || 1D (Voltooid)
Fanfictiononbekend: heeeeeey wanneer breng je het? u: watte verlepte loempias? wat is 'het'? onbekend: verlepte loempias? u: onbekend? onbekend: ...... u: ...... hoe 2 mensen elkaar leren kennen door 1 stomme fout.... hier het verhaal van 1D, magcon, 5sos e...